خوشحالم بازهم گلزنی کردم/ با روحیه خوبی برای بازی با پرسپولیس آماده می‌شویم

8:00 - 11 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۶۹۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: خوشحالم كه بازهم توانستم برای نفت تهران مثمرثمر باشم و در امر گلزنی موفق ظاهر شدم.
محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی درخصوص برد پرگل نفت تهران در اولین بازی جام حذفی مقابل مهرگان دره‌شهر ایلام اظهار داشت: بازی‌های جام حذفی شرایط متفاوتی نسبت به رقابت‌های لیگ برتر دارد چون معمولا در مسابقات ابتدایی شناختی از حریفان نداریم. این اتفاق برای ما در بازی با مهرگان افتاد و فقط می‌دانستیم آنها توانسته بودند داماش را حذف كنند.

وی افزود: بازی مقابل این تیم‌ها سخت است و دیدید كه در بازی با ذوب‌آهن كار آنها حسابی گره خورد و در ضربات پنالتی به سختی برنده شدند. در این بازی از همان ابتدا با این دید كه كار آسانی نداریم منطقی بازی كردیم و با نتیجه‌ای پرگل به مرحله بعد صعود كردیم.

مهاجم نفت تهران در پاسخ به این سوال كه همچنان موتور گلزنی‌اش روشن است و در این بازی هم سه گل به ثمر رساند گفت: خوشحالم كه توانستم نتیجه زحمات بچه‌های تیم نفت را به ثمر برسانم و همچنان روند خوب خودم را ادامه بدهم. امیدوارم در ادامه بازهم بتوانم در وهله اول یک بازیكن موثر برای نفت تهران باشم و بعد هم در امر گلزنی موفق ظاهر شوم.

قاضی درخصوص اینكه آیا نفت این روند خوب خودش در لیگ و جام حذفی را می‌تواند تا بازی با پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر و تداوم بالانشینی ادامه دهد، اظهار داشت:‌ نفت تهران در حال حاضر شرایط خوبی دارد و در این مدت به خوبی نقاط ضعف و قوت خودش را پوشش داده و از نظر بدنی هم كاملا تیم در شرایط عالی قرار دارد. شرایط خوب است اما مهمترین مسئله حفظ این روند است كه باید حسابی حواس‌مان باشد كه كوچكترین اشتباه رقبا را به ما نزدیک خواهد كرد.

وی افزود: بازی سخت و بزرگی مقابل پرسپولیس داریم كه در تمام نقاط زمین از بازیكنان و مهره‌های خوبی برخوردار است. بدون شک در این بازی كه بعد از تعطیلات لیگ انجام می‌گیرد، ‌تیمی برنده خواهد بود كه بتواند از لحظه‌ها به بهترین شكل بهره ببرد. هدف ما تداوم این روند است و شک نكنید با تمام قوا و با روحیه خوبی ناشی از این برد حذفی برابر این تیم قرار خواهیم گرفت.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *