تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداره کل زندان‌های استان تهران

3:45 - 08 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۶۴۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداره کل زندانهای استان تهران با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج قوه قضائیه تودیع و معارفه شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان تهران، فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداره کل زندان‌های استان تهران با حضور صارمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج قوه قضائیه تودیع و معارفه شد.

فرمانده مرکز بسیج قوه‌ قضائیه در این مراسم با یاد آور شدن عوامل پیروزی هشت سال دفاع مقدس  جنگ تحمیلی را با وجود خسارات و عواقب گاه جبران ناپذیر را از موهبت های الهی  دانست که در آن پیوند امت و اصل ولایت فقیه بر جهانیان قرن حاضر و آیندگان ثابت نمود و گفت : جنگ در هیچ زمان و مکانی پایانی نداشته و ندارد و مهمترین دشمن هر انسان را نفس آن فرد عنوان داشت و با تکیه بر آیات و احادیث ائمه معصومین متذکر گردیدهیچ فردی نمی تواند خویش را از انحرافات مصون بداند چرا که شیطان نفس همیشه در کمینگاه انسان است .

صارمی در ادامه بر لزوم افزایش کمی و کیفی توانمندی بسیج در ادارات و سایر اقشار مردم تاکید کرد و افزود: می بایست نسل جوان را با شرایط و روح زمان دفاع مقدس آشنا ساخت، چرا که دشمن با ابزارهای سخت و نرم خویش درصدد آمایش تخریب اذهان خصوصا جوانان در زمینه فلسفه جنگ و دفاع مقدس است .

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه سهواً و عمداً شیطنت هایی از سوی معاندین داخلی و خارجی درحیطه کمرنگ سازی حضور و تقدس بسیج مشاهده می شود که با اراده و بصیرت روز افزون ملت همیشه در صحنه ،خواب های دشمن تبدیل به کابوسی هولناک برای خودشان خواهد شد .

در پایان صارمی ضمن تاکید بر نمونه بودن فعالیت های بسیج در سازمان زندانهای کشور از زحمات سلیمانی فرمانده اسبق حوزه مقاومت بسیج اداره کل زندان‌های استان تهران در پیشبرد بی وقفه در زمان تصدی فرماندهی تکریم کرد و محبی به عنوان فرمانده حوزه معرفی شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *