افتتاح 5 کارگاه جدید با اشتغالزایی 150 مددجو در اصفهان

19:20 - 07 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۶۳۶۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مطهرنژاد از افتتاح کارگاه‌های جدید با اشتغالزایی 150 مددجو در اصفهان خبرداد و گفت: پنج کارگاه جدید با ظرفیت بیش از ۱۵۰ زندانی در بنیاد تعاون زندانیان اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان، مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در مراسم افتتاح کارگاه‌های جدید گفت: پنج کارگاه جدید با ظرفیت بیش از ۱۵۰ زندانی در بنیاد تعاون زندانیان اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل زندان های استان اصفهان نیز اظهارکرد: بنیاد تعاون زندانیان بازویی قوی و محکم برای اصلاح و تربیت زندانیان درزندانها بشمار می آید و علیرغم تلاش ها و زحماتی که در این راستا برداشته شده نیاز است که در زمینه توسعه اشتغال و کارگاههای موجود تلاش های موثری انجام شود.

گرجی زاده در ادامه تصریح کرد: زمینه اشتغال و استقبال مددجویان از کار و اشتغال در مجموعه زندان‌های استان مهیا و نیاز است که با تصویب اعتبارات و کمک های کشوری زمینه اشتغال پایدار بیشتر مهیا  شود.

 کارگاه تولید نان خشک مایحتاج فروشگاه‌های زندان‌ها با ایجاد اشتغال بیش از ۷ نفر، کارگاه کلاف زنی با ظرفیت ۴۰ نفر،مصنوعات فلزی با ظرفیت ۱۰۰ نفر،چاپ سیلک با ظرفیت ۷ نفر راه اندازی شد.

گفتنی است رحیم مطهرنژاد با سفر یک روزه به استان اصفهان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *