رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توجه به سبک زندگی و خاستگاه تربیتی شهدا جامعه را هدایت می‌کند

20:30 - 07 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۶۳۵۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام قدرتی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: توجه به سبک زندگی‌، آرمان‌ها و خاستگاه تربیتی شهدا جامعه را هدایت می‌کند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان شمالی، حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور روسای سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه استان خراسان شمالی، معاونین قضایی رئیس کل، جمعی از قضات و کارکنان مرکز این استان و به صورت ویدئو کنفرانس برای سایر حوزه‌های قضایی برگزار شد گفت: توجه به سبک زندگی‌، آرمان‌ها و خاستگاه تربیتی شهدا جامعه را هدایت می‌کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلیر مردانی که با نثار جان خود در میدان نبرد، امنیت و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند خاطر نشان کرد: در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس که به نام روز بصیرت افزایی نامگذاری شده، باید با تاسی به آیات و روایات، دیدگاه مقام معظم رهبری و بنیان گذار جمهوری اسلامی در خصوص شهادت و جهاد در راه خدا، حقایق را برای خود روشن و از آنها درس بگیریم.

این مسئول عالی قضایی در استان خراسان شمالی اظهار کرد: باید رفتار شهدا در باب اشرافیگری، بیت المال، ولایت، فرهنگ جهاد و شهادت را مد نظر قرار داده و آنها را سرلوحه خویش قرار هیم.

این مقام مسئول امنیت کنونی جامعه را مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنها در دوران دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: همه ما باید در تحقق عدالت بکوشیم و جز برای رضای خدا کاری نکنیم.

وی احترام و تکریم ارباب رجوع، رعایت قانون و عدم تاثیر پذیری از جایگاه خود در برخورد با مردم را از اصول اساسی در رفتار قضات و کارکنان برشمرد و تصریح کرد: همواره برای رضای خدا کار کنید و از  اخافه دیگران نهراسید.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم که به همت معاونت فرهنگی دادگستری کل استان خراسان شمالی برگزار شده بود، از تعدادی از فرزندان شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس، برندگان مسابقه "تلخیص پرسمان مهدویت و پرسش از موعود " و برندگان مسابقات ورزشی دارت که در دهه ولایت برگزار شده بود تقدیر شد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *