رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اتحاد واحدهای درون سازمانی اصلی ترین عامل رشد و پیشرفت است

13:55 - 07 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۶۳۲۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
موسوی فرد گفت: اصلی ترین عامل رشد و پیشرفت مشهود تنها در گرو هم فکری و اتحاد واحدهای درون سازمانی است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران، رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات زندان های استان تهران گفت: اصلی ترین عامل رشد و پیشرفت مشهود تنها در گرو هم فکری و اتحاد واحدهای درون سازمانی است.

وی در  اولین نشست هم اندیشی رئیس اداره بازرسی ،ارزیابی  عملکرد و پاسخ گویی به شکایات و بازرسین زندان‌های استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، یاد وخاطره امام راحل (ره) و آرزوی عزت و سر بلندی مقام معظم رهبری و امت مسلمین در ابتدای سخنان خویش هدف از برگزاری این نشست را ارتقاء دانش نظری و عملی در جهت بهبود وظایف سازمانی کارکنان اداره متبوع عنوان کرد.

موسوی فرد افزود : مهمترین اهرم و مانعی که سبب ساز عدم نتیجه گیری در حیطه شغلی بازرسین می تواند در این مقطع زمانی شود ، عدم نظارت پذیری از سوی مسئولین و کارکنان است که باید این امر آسیب شناسی شود .

رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات وبازرسین زندان‌های استان تهران در ادامه با اشاره به سختی و مشقت های خاص در امور زندانبانی خصوصا در امر بازرسی و امورات منشعب به آن اظهارکرد: اداره بازرسی هیچ منافاتی با سایر ادارات و حوزه‌های سنگر اصلاح و تربیت نداشته  و ندارد و اصلی ترین عامل رشد و پیشرفت مشهود تنها در گرو هم فکری و اتحاد بین واحدهای درون سازمانی و گاه در مواقع ضرور خارج از سازمانی محقق خواهد شد.

وی همچنین از حاضرین خواست تا با آگاهی و حساسیتی در خورشان و جایگاه پست مرتبط با روحیه ای انقلابی نگاه و رویکردی در مرحله اول پیشگیرانه و در مراحل بعد پیگیرانه نسبت به امورات جاری داشته باشند .
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *