پرسپولیس شانس مسلم قهرمانی است / طارمی با 2 گلی که به سپاهان زد احیا شد

7:00 - 09 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۶۲۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: فشار روحی و روانی زیادی روی طارمی بود ولی 2 گلی که به سپاهان زد او را احیا کرد.
ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولس اظهار داشت: فعلاً که همه چیز در این تیم ایده‌آل است و خوشبختانه تیم مشکل خاصی ندارد و می‌تواند در ادامه فصل نیز نتایج خوبی را کسب کند و شانس مسلم قهرمانی است.

وی در ادامه افزود: جدا از مسائل فنی و فوتبالی، در حال حاضر اتحاد و صمیمت زیادی بین اعضای تیم موج می‌زند و در ایجاد این مسئله نباید نقش برانکو را کم رنگ دانست. برانکو علاوه بر تفکرات خوب فنی که در پرسپولیس ایجاد کرده توانسته از نظر روحی و روانی نیز شرایط لازم را در پرسپولیس ایجاد کند و این مسئله تاثیر زیادی در موفقیت‌های اخیر در پرسپولیس دارد.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط مهدی طارمی گفت: دو گل طارمی در اصفهان او را به نوعی احیا کرد و او می تواند با ادامه روند خوبی که دارد، در این فصل نیز عنوان آقای گلی را تصاحب کند. فشار روحی و روانی و شرایطی که ابتدای فصل برای طارمی ایجاد شد کمی نگران کننده بود اما این فشار کم کم از بین رفت. طارمی بازیکن زحمت‌کشی است ولی من به طارمی توصیه می‌کنم در ضربات آخر عجولانه تصمیم نگیرد.

محمدخانی در ادامه در خصوص حضور پرسپولیس در جام حذفی بدون ملی‌پوشانش تصریح کرد: تیم برانکو نیمکت خوب و جوانان با انگیزه‌ای دارد که می‌توانند در جام حذفی و در غیاب ملی‌پوشان موفق عمل کنند. با احترامی که برای حریف پرسپولیس در جام حذفی قائلم، بر این باورم که این تیم نمی‌تواند برای پرسپولیس در شروع جام حذفی دردسری داشته باشد و برد راحت و آسانی را در این دیدار برای پرسپولیس متصور هستم.

انتهای پیام/


کریمیان
|
-
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
0
ناصرخان چطور شد که در فوتبال ایران کسی نتونست جایگزین مناسبی برای امثال شما، شاهرخ بیانی، نامجو مطلق، ابطحی و...بشه؟ یادش بخیر ما که هنوز لذت نسل شما را در فوتبال میبریم. هر کجا هستید سلامت باشید و موفق...
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *