بازپخش "مختارنامه" در ماه محرم / "نفس شیرین" مجموعه‌ای با موضوع اهداء عضو+ عکس

15:30 - 07 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۶۲۱۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تلویزیون برای شب های ماه محرم برای مخاطبانش پخش آثاری را تدارک دیده که بخشی از آن ها جدید و سایر آثار، تولیدات سال های قبل هستند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، با نزدیک شدن به ماه محرم شبکه های مختلف سیما نیز به استقبال این ماه پر برکت می روند.

شبکه های مختلف علاوه بر اینکه تولیدات جدیدی را برای پخش در این ماه در نظر گرفته اند، به پخش تعدادی از آثار تولید شده در سال های گذشته که در زمان پخش خود نیز با استقبال خوبی از جانب علاقمندان رو به رو شده اند، نیز می پردازند.

در این گزارش به مجموعه آثاری که سیما برای پخش در ماه محرم در نظر گرفته، می پردازیم.

**سریال "نفس شیرین"

 "نفس شیرین" به کارگردانی سیامک خواجه‌وند و تهیه‌کنندگی کیان بابائیان این روزها در حال تولید است و تصویربرداری این اثر تا دهمین روز از مهرماه ادامه دارد.

داریوش بابائیان مشاور پروژه سریال تلویزیونی " نفس شیرین" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: این سریال به موضوع اهدای عضو و آموزش‌هایی در این رابطه می پردازد تا اگر فردی علاقمند بود که در چنین فعالیت خداپسندانه ای شرکت کند، بداند که چگونه باید برای انجام این فعالیت اقدام کند.


مشاور پروژه سریال "نفس شیرین" در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: همچنین فرشید طالبی فوتبالیست کشورمان نیز دراین سریال به ایفای نقش پرداخته و می توان گفت که "نفس شیرین" با وجود برخورداری از بازیگران مختلف در ابعاد گوناگون به خوبی می تواند مخاطب را جذب کند.

**سریال "گشت ویژه"

سریال تلویزیونی "گشت ویژه" به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از 10 مهر به مناسبت ماه محرم و همچنین تقارن آن با هفته‌ ناجا روی آنتن می‌رود.

در این سریال که هر قسمت از یک موضوعی برخوردار است، بازیگرانی چون حمید گودرزی، شاهد احمدلو، محمود پاک‌نیت، پدرام شریفی، امیر کاظمی، داریوش اسدزاده، آزیتا لاچینی، طوفان مهردادیان، مهرداد فلاحت گر، حسین سلیمانی و سوگل طهماسبی به ایفای نقش می پردازند.


**سریال "مختارنامه"

شبکه یک سیما در برنامه ریزی های خود تصمیم گرفته از روز نهم محرم به بعد 10 فیلم موضوعی از سریال «مختارنامه» که تدوین شده است و تعدادی تله‌فیلم مرتبط با محرم را پخش کند.




**سریال "علمدار"

سریال تلویزیونی "علمدار" به کارگردانی شهرزاد سالمی و جعفر موحد و تهیه‌کنندگی جعفر موحد و زهرا جامی از گزینه‌های پخش در ایام محرم است و این روزها در لوکیشنی واقع در شمال کشور و روستایی اطراف آمل مقابل دوربین رفته است.


این سریال ۱۰ شهریور کلید خورده است و بازیگرانی چون عنایت بخشی، حشمت آرمیده، سید جواد هاشمی، میرطاهر مظلومی، فلور نظری، مهران رجبی، گلناز خالصی و مینا نوروزی در این اثر به ایفای نقش می پردازند.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد




ناشناس
|
-
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
0
خیلی عالی
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *