رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اختصاص 130میلیارد ریال برای تکمیل عملیات ندامتگاه‌های سمنان، دامغان و بهشهر

12:31 - 26 آذر 1393
کد خبر: ۲۲۶۱۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: خبرگزاری میزان: هیأت وزیران 130 میلیارد ریال برای تکمیل عملیات ندامتگاه‌های سمنان، دامغان و بهشهر اختصاص داد.

: : هیأت وزیران 130 میلیارد ریال برای تکمیل عملیات ندامتگاه‌های سمنان، دامغان و بهشهر اختصاص داد.

به گزارش گروه سیاسی ، بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مبلغ 60 میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام عملیات ندامتگاه سمنان، 50 میلیارد ریال برای ندامتگاه دامغان و 20 میلیارد ریال برای ندامتگاه بهشهر در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گیرد.

متن مصوبه هیأت وزیران به شرح زیر است:

1. مبلغ 60 میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای برای تکمیل و اتمام عملیات ندامتگاه سمنان و مبلغ 50 میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه‎ای برای تکمیل و اتمام عملیات ندامتگاه دامغان و مبلغ 20 میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای برای تکمیل و اتمام عملیات ندامتگاه بهشهر از محل منابع ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، موضوع بند (ش) ماده 224 قانون برنامه پنجم توسعه در اختیار وزارت راه و شهرسازی(سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی) قرار می‎گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط اقدام شود.

2. سازمان یادشده موظف است گزارش نحوه هزینه کرد اعتبار یادشده را هر سه ماه به معاونت برنامه‎ریزی و نظارت راهبردی رییس‎جمهور ارایه کند.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‎جمهور، این مصوبه را در تاریخ 20/9/1393 برای اجرا به وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت دادگستری و معاونت برنامه‎ریزی و نظارت راهبردی رییس‎جمهور ابلاغ کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *