تاکید مقام معظم رهبری بر استیفای حقوق شهدای منا است

21:04 - 06 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۶۰۳۳
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه مقام معظم رهبری پس از دیدار با خانواده شهدای منا بر استیفای حقوق آنها تاکید نمودند گفت: دستگاه دیپلماسی به عنوان دستگاه حقوقی فاجعه منا را بااستفاده از ظرفیت های داخلی و بین المللی پیگیری می کند.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه ملت؛ سعید اوحدی در خصوص آخرین پیگیری های حقوقی فاجعه مناگفت: بعد از دیدار خانواده معظم شهدا با مقام معظم رهبری ایشان مجدداً تاکید فرمودند که تمام دستگاه ها باید تلاش کنند تا حقوق شهدای مظلوم منا و خانواده آنها استیفا شود.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: به همین جهت جلسه ای در کمیسیون قضایی و حقوقی با حضور نمایندگان دولت تشکیل شد که جمع بندی بسیار خوبی داشت و بر این اساس مقرر شد دستگاه دیپلماسی کشور به عنوان دستگاه حقوقی فاجعه منا را با استفاده از ظرفیت های داخلی و بین المللی پیگیری کند تا بتوان به نتیجه مطلوب دست یافت.

اوحدی با اشاره به ثبت نام زائران اربعین در سامانه سما ادامه داد: ثبت نام در سامانه سما به عنوان تنها مرکز ثبت نام زائران اربعین از 210 هزار نفر عبور کرده و شاهد استقبال خوبی از زائران هستیم.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: با توجه به تلاش بسیار خوبی که ستاد اربعین در وزارت کشور انجام داده است امیدواریم پذیرای زائرین به بهترین شکل باشیم که پیش بینی می شود تعداد زائران به مرز 2 میلیون نفر برسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *