رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعلام نفرات برتر چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان خوزستان

23:30 - 06 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۵۸۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نفرات برتر چهارمين دوره مسابقات سراسری كاركنان قوه قضائيه در مرحله استانی معرفی شدند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خوزستان، نفرات برتر چهارمين دوره مسابقات سراسری كاركنان قوه قضائيه در مرحله استانی معرفی شدند.

در بخش برادران كارمند و در رشته قرائت، كاظم آذر پیرا از اداره كل زندان‌های استان نفر اول و حمیدرضا ربانی‌منش از دادگستری خوزستان دوم شد.

در رشته ترتیل، به ترتیب رحیم شریفی از اداره كل زندان‌های استان اول و سید عادل شریفی از اداره كل ثبت اسناد دوم شد. در رشته تفسیر آیات قرآن كریم، مهدی گرگین از دادگستری خوزستان و حسن بریچی از اداره كل زندان‌های استان مشتركاً اول شدند.

در رشته حفظ 5 جزء قرآن كریم به ترتیب سید غلامرضا موسوی از دادگستری خوزستان و امین حزباوی از اداره كل زندان‌های استان، توانستند مقام اول و دوم را كسب نمایند. در رشته حفظ 10 جزء، محمد سیلاوی از اداره كل زندان‌ها، در رشته 15 جزء، محمد باقر قارونی و در رشته 20جزء هادی چنانی نفرات اول شدند.

در بخش حفظ موضوعی قرآن كریم، عدنان جرفی از دادگستری خوزستان اول شد.

در بخش خواهران كارمند، زهرا سعیداوی از دادگستری خوزستان نفر اول و در بخش ترتیل، زهرا مرادی كهنگی و سیده كوثر حسینی زرینی از دادگستری خوزستان مشتركاً اول شدند. در بخش تفسیر آیات قرآن كریم، خدیجه توحیدی ن‍ژاد و لیلا شاهین‌پور به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را كسب كردند.

در بخش حفظ 10جزء، كوثر عباس‌زاده از دادگستری خوزستان از اداره ثبت اسناد و املاك نفر اول شد.

در بخش برادران از خانواده كاركنان، ابوالفضل منصوری از اداره زندان‌ها و علی سلیمانی از اداره ثبت اسناد و املاك به ترتیب اول و دوم شدند و مجید علقمی از اداره زندان‌ها و محمد امین مقدم از اداره ثبت اسناد در حفظ 2 جزء، اول و دوم شدند.

در بخش خواهران از خانواده كاركنان، سانیا خان‌محمدی در حفظ 2 جزء و مینا مرادی در حفظ 15 جزء از از اداره ثبت اسناد مقام اول را كسب كردند و در رشته حفظ پنج جزء سیده تارا حسینی و در حفظ كل قرآن كریم، نوال حزباوی از اداره كل زندان‌های استان موفق به كسب مقام اول شدند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *