توجه مدیر جدید شبکه پویا به متخصصان شهرستانی عرصه انیمیشن

10:57 - 26 آذر 1393
کد خبر: ۲۲۵۸۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: علی بخشی زاده، مدیر جدید شبکه پویا در رابطه با اهداف و راهبردهای خود در این شبکه بیان کرد: طبیعی است که این شبکه باید مطابق با سیاست ها و اهداف بالادستی اداره بشود. این شبکه ظرفیت های لازم را دارد که به عنوان شبکه کودک، خردسال و حتی نوجوان معرفی بشود.

:علی بخشی زاده، مدیر جدید شبکه پویا در رابطه با اهداف و راهبردهای خود در این شبکه بیان کرد: طبیعی است که این شبکه باید مطابق با سیاست ها و اهداف بالادستی اداره بشود. این شبکه ظرفیت های لازم را دارد که به عنوان شبکه کودک، خردسال و حتی نوجوان معرفی بشود.

به گزارش وی ادامه داد: شبکه پویا با مقداری تغییرات ساختاری، این ظرفیت را دارد که تمام بضاعت های سازمان را برای معرفی خود به عنوان شبکه تخصصی کودک به کار کار بگیرد.

بخشی زاده با بیان اینکه مطالعات صورت گرفته برای راه اندازی شبکه مستقل کودک اقدامی مبارک است، اظهار داشت: امیدوارم که با یاری همکارانم در سازمان در انجام وظیفه خود در این شبکه موفق باشم و قطعا راهبردهای دکترپورمحمدی، معاون سیما و در راس آن دکتر سرافراز کمک خواهد کرد که بتوانیم در این شبکه برای 22 میلیون دانش آموز ایرانی و 22 میلیون مخاطب خاص شبکه پویا برنامه هایی درخور و شایسته را تقدیمشان کنیم.

وی در رابطه با به کارگیری از آثار انیمیشن نیروهای متخصص داخلی در شبکه پویا توضیح داد: در کشور ما ظرفیت کمی در رابطه با تولید انیمیشن وجود ندارد و در واقع بسیاری از شهرستان های کشور از جمله همدان، بروجرد، بوشهر، شیراز و ... به عنوان قطب پویانمایی کشور محسوب می شوند که نمی توان آنها را نادیده گرفت. همچنین تعداد زیادی فارغ التحصیل در این رشته داریم که هرکدام از آنها به عنوان یک ظرفیت برای ما محسوب می شوند بنابراین امیدوارم که بتوانیم با پیوندمان با معاونت امور استان ها در راستای بهره مندی از ظرفیت های بومی موفق عمل کنیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *