ناظر مالی خانه سینما، سرپرست بنیاد فارابی شد

19:48 - 25 آذر 1393
کد خبر: ۲۲۵۴۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: رمضانعلی حیدری خلیلی در حکمی از سوی حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی به عنوان سرپرست بنیاد سینمایی فارابی منصوب شد.

: رمضانعلی حیدری خلیلی در حکمی از سوی حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی به عنوان سرپرست بنیاد سینمایی فارابی منصوب شد.


به گزارش حیدری که پیش از این رییس دبیرخانه شورایعالی سینما بوده است در دوره اول ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد و به هنگام وزارت محمدحسین صفارهرندی بر ارشاد به عنوان ناظر مالی وزارت ارشاد در خانه سینما مشغول به کار بود. وی که متولد بهشهر است در همان زمان عضو شورای تحول اداری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی هم بوده است.

معرفی حیدری به عنوان سرپرست فارابی در حالی افتاد که خبرگزاری وابسته به جریان اصلاح طلب حدودا 5 ساعت قبل از اعلام رسمی این انتصاب از سوی سازمان سینمایی، گفتگویی با حیدری خلیلی انجام داده بود و درباره برنامه های این مدیر برای فعالیت در فارابی از وی پرسش کرده بود!

 

در حکم "حجت الله ایوبی" به سرپرست بنیاد سینمایی فارابی آمده است:

جناب آقای رمضانعلی حیدری خلیلی
مشاور محترم راهبردی
با توجه به تجربه و شایستگی های جنابعالی و با تقدیر از تلاش های جناب آقای مهندس جعفری جلوه و به موجب مصوبه هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی، به موجب این حکم به سمت سرپرست بنیاد سینمایی فارابی منصوب می شوید.
در اسرع وقت راهکارهای عملیاتی کاهش دیوان سالاری دست و پا گیر، شفاف سازی حمایت ها، کاهش تصدی گری های بیهوده و عدالت محوری در برخورد با جامعه سینمایی را پیشنهاد نمایید.
احیای واقعی بنیاد فارابی در گرو روز آمدگی ساختار، مدیریت ها و چابک سازی این نهاد اثر گذار می باشد.
امید است با پاسداری از تجربه های گشته و با نگاه آگاهانه به آینده و پرهیز از آزموده های ناکام پیشین، راه را برای تعالی بنیاد هموار سازید. امیدوارم با همدلی کارکنان خدوم بنیاد فارابی، این نهاد کهن بنیاد، به خانه امید سینمای ایران اسلامی تبدیل شود.
توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال خواستارم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *