رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دفاع مقدس نماد ملی و مذهبی کشور/ راه دفع تجاوز کشورهای بیگانه حمایت از ولایت فقیه است

23:40 - 05 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۵۳۹۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده سپاه دزفول گفت: دفاع مقدس نماد ملی و مذهبی و اعتقادی کشور ما است، دفاع مقدس برگ زرین و افتخار تاریخ ایران بوده و حضور مردم در ایام دفاع مقدس با دست خالی و بعضاً با هر نوع سلاح در این عرصه حاضر شدند ستودنی است.
دفاع مقدس نماد ملی و مذهبی کشور/ راه دفع تجاوز کشورهای بیگانه حمایت از ولایت فقیه است
به گزارش گروه سیاسی ، عبدالامیر محتشمی راد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دفاع مقدس نماد ملی و مذهبی و اعتقادی کشور ما است، دفاع مقدس برگ زرین و افتخار تاریخ ایران بوده و حضور مردم در ایام دفاع مقدس با دست خالی و بعضاً با هر نوع سلاح در این عرصه حاضر شدند ستودنی است.

وی با بیان این که راه دفع تجاوز کشورهای بیگانه حمایت از ولایت فقیه است، گفت: پیروزی در جنگ  هشت ساله مقدس  برگرفته از ایمان و ولایت پذیری مردم همیشه در صحنه است و همه ما برای توسعه و تبیین هر چه بهتر حماسه‌های مردمی آن دوران احساس مسئولیت داریم و تلاش‌های خود را در این زمینه باید تقویت کنیم.

فرمانده سپاه دزفول با بیان این که  عزت و امنیت ایران اسلامی مدیون خون شهدای دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: شهدا در راه دفاع از کشور، دین و ارزش‌های اسلامی جان شیرین خود را فدا کردند و به همین جهت ما باید بیش از گذشته به این راه و منطق توجه و تاکید داشت که یکی از این راه‌ها توجه به خانواده معظم شهدا و پاسداشت و نکوداشت مناسب آن‌ها است.

وی، فرهنگ دفاع مقدس را در امتداد فرهنگ عاشورایی عنوان کرد و افزود: فرهنگ دفاع مقدس به تأسی از فرهنگ عاشورایی و حسینی (ع) سبب سربلندی و درخشش ایران اسلامی در دنیا شده است و به همین جهت ما باید این حماسه و افتخار را برای اقشار مختلف اجتماعی شرح و بیان کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول با تأکید بر تبیین فرهنگ ایثارگری و از خود گذشتگی دفاع مقدس در جامعه، بیان کرد: رزمندگان با شجاعت و جان فشانی از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و این آموزه‌ها امروز در خاطر مردم و دشمن نیز به خوبی ثبت شده و از زیاده خواهی دشمن در تمام عرصه‌ها جلوگیری کرده است.

وی گفت: یکی دیگر از نیازهای دزفول، توجه به رفع دریافت سیگنال‌های گیرنده دیجیتال در بخش‌هایی از شهرستان است که با همکاری صدا و سیمای خوزستان و مسئولین محلی و استانی می‌توان این مشکل را به حداقل رساند چرا که عدم دسترسی مناسب شهروندان به گیرنده دیجیتال، شهروندان را برای استفاده از ماهواره ترغیب خواهد کرد که این محرومیت شهرستان در این زمینه، پذیرفتنی نیست.

فرمانده سپاه دزفول افزود: شهروندان  و مسئولین دزفولی برای رفع این مشکل پیگیری‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند که امیدواریم این مشکل در کمترین زمان ممکن رفع خواهد شد و نیاز بخش‌های مختلف شهری و روستایی از خدمات این مقوله نیز به خوبی و در کم‌ترین زمان ممکن رفع شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *