16 هزار تومان عوارض برای هیچ+فیلم

13:18 - 05 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۵۳۸۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
با وجود آنكه حدود 4 سال از عمر آزادراه اندیمشک_خرم‌آباد می‌گذرد اما این مسیر فاقد چراغ روشنایی و دوربرگردان است و این در حالی است كه عوارض این مسیر 16 هزار و 500 تومان است.
به گزارش ، یكی از محورهای پر رفت‌وآمد جنوب ایران، اندیمشك به خرم آباد است، این مسیر حدود 135 كیلومتر است و در دولت سابق آزاد راه مسیر افتتاح شد.  
 
این آزاد راه كه عمری در حدود ٤ سال دارد فاقد امكانات اولیه همچون روشنایی، مجتمع های بین راهی، تعمیرگاه خودرو و حتی سرویس بهداشتی است.
 
البته نباید فراموش كرد كه این مسیر حتی فاقد یک دور برگردان یا زیرگذر تغییر مسیر است.
 
حال با این تفاسیر برای این مسیر ١٣٥ كیلومتری كه هیچ امكانات اولیه و استانداردی ندارد، باید در دو قسمت عوارض ٤٥٠٠ تومانی و ١٢ هزار تومانی پرداخت كرد، عوارضی كه به عقیده اكثر مسافران برای مسیر با توجه به نبود امكانات در آن منطقی نیست.
 
در این رابطه محمد كه راننده سواری در مسیر اندیمشک-خرم آباد است، به گفت: كرایه دزفول- خرم آباد برای ٤ نفر حدود ٤٠ هزار تومان است كه در مجموع رفت و برگشت در این مسیر راننده ٨٠ هزار تومان درآمد دارد كه البته ٣٣ هزار تومان عوارض پرداخت می كند.
 
وی ادامه داد: این مسیر فاقد هرگونه خدمات رفاهی بوده و این در حالی است كه در این مسیر حتی یك دور برگردان وجود ندارد.
 
بررسی های میزان نشان می دهد عوارض این مسیر بدون امكانات در شش ماه گذشته با افزایش ١٠٠٠ تومانی رو برو بوده است.و حال جای سوال دارد كه چه زمانی امكانات راه دزفول-خرم آباد را پیدا خواهد كرد.
 
البته نبود چراغ روشنایی تنها معطوف به این مسیر در استان لرستان نیست و مسیر خرم آباد به كوهدشت با وجود آنكه پتروشیمی لرستان در آن قرار دارد فاقد روشنایی جاده است.


 
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *