گلستان میزبان مسابقات قرآن ویژه مددجویان زندان‌های سراسر کشور

5:00 - 06 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۵۳۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل زندان های استان گلستان از برگزاری بیست و هفتمین دوره از مسابقات منطقه یک قرآن مجید مددجویان زندان های سراسر کشور به میزبانی گلستان خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی زندان‌های استان گلستان، محمود امینی  گفت: بیست و هفتمین مسابقات منطقه یک قرآن مجید مددجویان زندانهای سراسر کشور به میزبانی گلستان برگزار می شود.

مدیرکل زندانهای استان گلستان با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) اظهار کرد:  قرآن مجید، بزرگترین معجزه الهی و برترین  عطیه  خداوند منان است که بر قلب نازنین پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) برای هدایت بشریت نازل شده است.

وی افزود: حفظ و قرائت قرآن با صدای خوش توفیق بزرگی است که خداوند به انسانها عطا نموده است و برای پیوستن به مجموعه حافظان و قاریان قرآنی نیاز به وجود توفیق،استعداد،تلاشی است که پروردگار بزرگ در فطرت همه انسانها نهاده است.

محمود امینی گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، مفاهیم و حفظ  در روز های هفتم و هشتم مهرماه سال جاری در محل دانشگاه فرهنگیان گرگان برگزار می شود.

گفتنی است در این رقابت ها از نفرات برتر تجلیل به عمل می آید و برگزیدگان استانی در هر رشته به تندیس قرآنی دریافت می کنند.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *