رفع اختلالات سایت سرشماری نفوس ومسکن/ ثبت نام 15 خانوار در ثانیه

11:15 - 05 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۵۳۰۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
معاون مرکز ملی آمار ایران گفت: با رفع اختلالات سایت سرشماری نفوس و مسکن هم اکنون رکورد ثبت نام 15 خانوار در ثانیه زده شده است.

رفع اختلالات سایت سرشماری نفوس ومسکن/ ثبت نام 15 خانوار در ثانیهبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد،علی زاهدیان معاون مرکز ملی آمار ایران در برنامه روی خط خبر در خصوص اختلالات سایت سرشماری نفوس ومسکن گفت: استقبال از این سایت برای ثبت نام اینترنتی بالا بوده و همین امر باعث ایجاد ترافیک در سایت شده بود. 

وی با اشاره به اینکه مرکز ملی آمار به دنبال فرصتی مناسب برای تغییر در سایت بود، افزود: در نیمه شب گذشته سامانه برای ساعتی از دسترس خارج و تغییرات مورد نیاز بر روی آن اعمال شد و هم اکنون این سایت با سرعت بالا به ثبت نام افراد مشغول است.

زاهدیان تصریح کرد: بر اساس گزارش های رسیده از ساعت 8 صبح تا 10 صبح 20هزار خانوار ثبت نام اینترنتی داشتند که رکورد 15 ثبت نام در ثانیه نیز زده شده است.

معاون مرکز ملی آمار ایران تصریح کرد: هم اکنون شاخص ها نشان دهند افزایش سرعت در ثبت نام بوده و تمام موارد تحت کنترل است.

وی افزود: مرحله اول اینترنتی از 3 مهر تا 26 مهر صورت می گیرد که در انتها به ثبت نام کنندگان کد آماری داده می شود و مرحله دوم سرشماری از 25مهر تا 25 آبان با تطبیق و راستی آزمایی کدهای آماری صورت خواهد پذیرفت.

وی در پایان گفت:در نهایت هزار جایزه یک میلیون تومانی به قید قرعه به ثبت نام کنندگان اینترنتی پرداخت خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *