رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کلینتون: با وجود همکاری بسیار نزدیک با اسرائیل به توافق هسته‎ای پایبند خواهم ماند

9:36 - 05 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۵۲۱۶
پایگاه دیلی میل گزارش داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار جداگانه با نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به موضوع ایران پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل به نقل از دیلی میل، «بنیامین نتانیاهو»  درحاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جداگانه دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار نتانیاهو با دو نامزد جمهوری خواه و دموکرات ریاست جمهوری آمریکا

ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون پس از دیدار وی با نتانیاهو اعلام کرد که کلینتون با وجود همکاری بسیار نزدیک با اسرائیل به توافق هسته ای با ایران، که نتانیاهو به شدت با آن مخالف است، پایبند خواهد ماند.

در این آمده است که کلینتون در این دیدار مذاکرات مهمی با نتانیاهو انجام داده و اظهار داشته است که اسرائیل قوی و با امنیت برای آمریکا بسیار مهم است و من به تعهدات آمریکا به خصوص تعهد کمک نظامی 38 میلیارد دلاری به این رژیم پایبند خواهم ماند.

در این بیانیه همچنین آمده است که دو طرف در مورد مسائل ایران و به خصوص حضور در عرصه های بین المللی نیز گفت وگو کرده اند.

در همین حال دونالد ترامپ نیز در دیدار با نتانیاهو که زمان آن دو برابر دیدار با کلینتون اعلام شده است با اشاره به دیوار مرزی بین آمریکا و مکزیک به امنیت آنچه مرزهای اسرائیل خواند پرداخت.

دیدار نتانیاهو با دو نامزد جمهوری خواه و دموکرات ریاست جمهوری آمریکا

در این دیدار ترامپ گفت که در صورت پیروزی در انتخابات شهر قدس اشغالی را به عنوان مرکز اسرائیل به رسمیت خواهد شناخت.

طبق اعلام تیم انتخاباتی ترامپ در این دیدار دو طرف در خصوص مسائلی مانند توافق هسته ای ایران، مبارزه با داعش، تعهدات بین دو طرف و به خصوص حمایت نظامی 38 میلیارد دلار ی و دیگر مسائل امنیتی با یکدیگر گفت وگو کردند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *