اعتلای کشور در پیاده‌سازی دکترین نظامی متاثر از ۸ سال دفاع مقدس و رهبری مقام معظم رهبری است

22:05 - 03 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۴۶۷۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نایب رئیس کمیسیون شوراها در مجلس در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی را مدیون رشادت‌های مثال‌زدنی و تاریخ‌ساز سربازانی دانست که در ۸ سال دفاع مقدس از استقلال کشورمان حفاظت کردند.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه ملت؛ پروانه مافی، نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجل سهمزمان با هفته دفاع مقدس و سالروز تجاوز نظامی رژیم بعثی عراق به خاک میهن اسلامی در پیامی یاد و خاطره شهدای گرانقدر و رزمندگان، ایثارگران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت. متن پیام به شرح زیر است:

دفاع مقدس، معنایی که در متن انقلاب و در جریان جنگ نابرابر دنیای کفر بر علیه ملت ایران شکل گرفته است؛خاطره دفاع جانانه  شیر زنان و مردانی است که همه آنچه داشتند را برای حفظ سرزمین و دینشان یکجا تقدیم کردند  و از هر آنچه داشتند، گذشتند.

سی و یکم شهریورماه هر سال یاد و خاطره عزیزانی را گرامی می داریم که سربلندی، امنیت و در واقع هستی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت های مثال زدنی و تاریخ ساز آنها هستیم. در آن روزها با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و حضور بهترین جوانان این مملکت، حماسه تاریخی دفاع مقدس شکل گرفت و در این زمان نیز حفظ استقلال و اعتلای کشورمان در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی از جمله موفقیت های علمی، ورزشی، پیاده سازی دکترین نظامی و فناوری های نوین دفاعی و توفیقات دیپلماسی و سیاسی به ویژه برجام هسته ای و تایید حقوق از دست رفته ایران توسط 6 قدرت برتر جهان و رساندن پیام ایرانی سرافراز از زبان رئیس محترم جمهوری در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل با همان روحیه انقلابی و متاثر از 8 سال دفاع مقدس و رهبری مقام معظم رهبری دنبال می شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عرصه دفاع مقدس، این ایام را به حضور مردم فهیم و روشن ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم و توفیق همگان را در ساختن ایرانی آباد از خداوند منان خواهانم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *