حبیبی مسئول کمیته استان‎های جبهه‌پیروان شد/برگزاری نشست سراسری در دی‌ماه

12:23 - 25 آذر 1393
کد خبر: ۲۲۴۶۷
خبرگزاری میزان: پس از انتخاب حبیبی به عنوان مسئول کمیته استان های جبهه پیروان خط امام و رهبری، مقرر شد که نشست سراسری این جبهه اوایل دی ماه برگزار شود.

: پس از انتخاب حبیبی به عنوان مسئول کمیته استان های جبهه پیروان خط امام و رهبری، مقرر شد که نشست سراسری این جبهه اوایل دی ماه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، نشست سراسری جبهه پیروان خط و امام و رهبری دی ماه سال جاری با حضور اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی این تشکل سیاسی برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، جبهه پیروان خط و امام و رهبری محمدنبی حبیبی را به عنوان مسئول کمیته استان های خود منصوب کرده است تا اقدامات و برنامه‎ریزی‌های لازم را برای انجام نشست سراسری انجام دهد.

در نشست سراسری جبهه پیروان قرار است آخرین برنامه‌های این تشکل به منظور حضور منسجم در انتخابات مجلس و ایجاد هماهنگی میان دفاتر استانی این حزب صورت گیرد.

جبهه پیروان خط وامام ورهبری از جمله تشکل‎های اصولگرایی است که برخی از احزاب اصولگرا همچون حزب موتلفه اسلامی، جامعه اسلامی مهندسین و جامعه اسلامی پزشکان در زیر مجموعه آن فعال هستند.

ریاست این تشکل پس از درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی به عهده محمدرضا باهنر است و وی در حال حاضر برنامه‎های جبهه پیروان را ساماندهی می‎کند.

این تشکل چندی پیش به منظور استفاده از نظرات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت‎الله یزدی ریاست این تشکل دیدار کرد و قرار است با آیت الله موحدی کرمانی دبیر کل جدید جامعه روحانیت مبارز دیدار کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *