مجوز دولت به وزارت خارجه برای پرداخت حق عضویت ایران در مجامع بین‌المللی

19:49 - 03 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۴۶۶۴
دسته بندی: سیاست
با تصمیم هیئت وزیران، به وزارت امور خارجه اجازه داده شد سهمیه و حق عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران بابت مخارج سازمان ملل متحد و سایر سازمان های بین‌المللی در سال ۱۳۹۵ (۲۰۱۶ میلادی) را پرداخت کند.
به گزارش گروه سیاسی ؛ متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:

۱- به وزارت امور خارجه اجازه داده می‌شود سهمیه و حق عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران بابت مخارج سازمان ملل متحد و سایر سازمان های بین‌المللی در سال ۱۳۹۵ (۲۰۱۶ میلادی) را به شرح جدول پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، با رعایت قوانین و مقررات مربوط از محل اعتبار ردیف (۳-۱۰۷۰۰۰) ( سهمیه، حق عضویت و کمک دولت ایران بابت مخارج سازمان ملل متحد و سایر سازمان های بین‌المللی و تعهدات) قانون بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور پرداخت نماید.

۲- سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است در تخصیص اعتبار مربوط به گونه ای عمل کند که سهمیه، حق عضویت و تعهدات سالانه یادشده به موقع پرداخت گردد.

۳- وزارت امور خارجه مکلف است گزارش نحوه اجرای این تصویب نامه را به سازمان برنامه و بودجه کشور و معاونت حقوقی رییس جمهور ارایه نماید.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، این مصوبه را برای اجرا به وزارت امور خارجه، سازمان برنامه و بودجه کشور، معاونت حقوقی رییس جمهور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *