کشف کتابچه راهنمای تروریست ها چاپ ترکیه در سوریه

20:55 - 02 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۴۲۱۴
خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد، سربازان ارتش سوریه در دور اخیر عملیات آزاد سازی مناطق تحت کنترل تروریست ها در شمال لاذقیه، یک 'کتابچه راهنمای تروریست ها' را پیدا کردند که در ترکیه چاپ شده است و در آن نحوه جنگ و استفاده از تسلیحات هسته ای به جهادیون آموزش داده می شود.
به گزارش گروه فضای مجازی ؛ به نوشته این خبرگزاری روسی، این کتابچه تحت عنوان 'ثمره فعالیت های جنگجویان خدا'، به زبان عربی و در استانبول منتشر شده است و ناشران آن هیچ تلاشی برای پنهان کردن اصل و مشخصات آن نکرده اند. 
بنا بر اعلام ایرنا، لوگوی شرکت انتشاراتی 'گورابا' در استانبول و سایر اطلاعات مربوط به شناسنامه این کتابچه روی آن درج شده است.
یک سرباز سوری که این کتابچه را پیدا کرده است، به اسپوتنیک گفت، متن این کتابچه آگنده از نفرت و انزجار است و خواستار جنگ با آنهایی شده است که عقیده مشترکی با جهادیون ندارند. 
به گفته این سرباز، این کتابچه حاوی دستورالعمل هایی درباره آنچه باید با دشمنان، امکانات و دارایی های آن کرد، است. 
وی افزود، این کتابچه به تشریح چگونگی سوزندان شهرهای به تصرف درآمده از سوی جهادیون، چگونگی قطع درختان، نابودی همه جانداران و چگونگی اعدام زندانیان به شیوه درست پرداخته است. 
این سرباز سوری خاطر نشان کرد، این کتابچه می گوید، جهادیون حق دارند با اسرا ازدواج کنند و حتی درباره استفاده احتمالی از تسلیحات هسته ای توضیح می دهد.




ممدخان
|
-
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
0
0
این هم سندی دیگر از جنایت اردوغان
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *