رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امضاء تفاهم نامه بستر ارتباطی حوزه‌های قضایی استان اصفهان در شبکه فیبر نوری با شرکت مخابرات

5:00 - 03 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۴۱۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
تفاهم نامه ایجاد بستر شبکه ارتباطی فیبر نوری حوزه های قضایی استان اصفهان با شرکت مخابرات استان امضا شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، تفاهم نامه ایجاد بستر شبکه ارتباطی فیبر نوری حوزه های قضایی استان اصفهان با شرکت مخابرات استان امضا شد.

محسن لسانی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در سفر به استان اصفهان ضمن بازدید از واحد ابلاغ دادگستری مرکز استان از اقدامات بعمل آمده در راستای مراحل اجرای طرح الکترونیکی ابلاغ اوراق قضایی در جلسه ای مشترک با مسؤولان اداره کل مخابرات استان تفاهم نامه ایجاد بستر ارتباط حوزه های قضایی استان در شبکه فیبر نوری را امضا نمود.

وی افزود: این اقدام در راستای ادامه اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عدالت الکترونیک که از جمله سیاستهای قوه قضاییه است صورت پذیرفت که سومین طرح پس از اجرای طرحهای راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و الکترونیکی شدن ابلاغ اوراق قضایی در استان محسوب می شود.

لسانی مجموع طرح‌های عدالت الکترونیک قوه قضاییه را 50 پروژه اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: این تفاهم نامه مقدمه ای برای اجرای دیگر طرحها بوده و بی شک آثار و مزایای بی شمار آن در استان اصفهان جهت ارائه خدمات هر چه بهتر قضایی برای مردم شریف اصفهان خواهد بود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *