اعلام شروط لازم برای محاسبه قیمت نهایی واحدهای مسکن پردیس

21:00 - 02 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۴۰۷۹
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه تاکنون هر چه درباره قیمت مسکن مهر پردیس اعلام شده بود، علی الحساب بوده است،گفت:قیمت نهایی در فازهای 5 و 9 جدید بین 46 تا 47 میلیون تومان و در فاز 8 با توجه به متراژ متفاوتی که وجود دارد از 65 تا 79 میلیون تومان تعیین شده است.
به گزارش  گروه اقتصاد ،سعید غفوری در خصوص قیمت نهایی مسکن پردیس گفت: با بررسی‌های انجام شده بر اساس دستورالعمل  شماره 3 وزارت مسکن و شهرسازی که در سال 92 ابلاغ شده است، قیمت نهایی در فازهای  5 و 9 جدید بین 46 تا 47 میلیون تومان و در فاز 8 با توجه به متراژ متفاوتی که وجود دارد از 65 تا 79 میلیون تومان تعیین شده است.
 
وی با بیان اینکه تاکنون هر چیزی که اعلام شده بود علی الحساب بوده است،افزود:  این قیمت‌ها باید در همان سال 92  محاسبه و به مردم اعلام می‌شد که مدیران وقت در اعلام آن کوتاهی کرده اند.
 
غفوری گفت: قیمت پایه برای واحدهای مسکن مهر در کل کشور متری  330 هزار تومان تعیین شده بود که بر اساس دستورالعمل شماره 3 با توجه به موقعیت زمین و کارهای اضافه‌ای که در ساخت بناهای انجا شده است قیمتها بعلاوه مشاعات محاسبه و اعلام شد.
 
مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به افزایش متفاوتی که در  قیمت های فاز 8 دیده می‌شود گفت: در این فاز به دلیل اینکه واحدها با متراژها و مشاعات زیادی وجود دارد اختلاف قیمت‎ها بالا خواهد بود زیرا واحدهایی در این فاز وجود دارد که 3 برابر متراژ معمول واحدهای مسکن مهر در دیگر فازها است.
 
وی افزود: شرکت عمران حاضر است در صورت رضایت متقاضیان مشاعات ساختمان‌های فاز 8 را به تملک خود درآورد و در سند متقاضیان ثبت نکند و در آینده با توافق به آنها واگذار کند.
 
انتهای پیام/


ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
0
0
اول گفتند 70 متری حالا شد 100 متری به ما چه؟ چرا متراژها زیاد شده از روز اول میگفتید امکان داره خونه 32 میلیونی بشه 100 میلیون؛ من که نداشتم کنار میکشیدم. همین الان تو پردیس با 50 میلیون میشه خونه خرید تو تهران هم میشه
محمدحسین
|
-
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
0
0
تا شده برید بنگاه بگه این خونه خودش 108 متره اما راه پله و فضای آسانسور و حیاط و ... میشه 180 متر و شما باید این خونه رو به عنوان 180 متری بخرید!؟ حالا بحث ما اینه اگه میخواید گرونش کنید پس چرا مردم را نافهم فرض میکنید؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *