فضای مذاکرات بسیار خوب است/ برای رسیدن به راه حل هنوز فاصله وجود دارد

8:14 - 25 آذر 1393
کد خبر: ۲۲۴۰۰
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان: معاون وزیر امورخارجه ایران و رییس هیات مذاکره کننده هسته ای کشورمان پس از پایان گفتگوهای دوجانبه با مقامات آمریکایی گفت: هنوز در مراحل اولیه هستیم و شش و ساعت و نیم گفتگو کردیم.

: معاون وزیر امورخارجه ایران و رییس هیات مذاکره کننده هسته ای کشورمان پس از پایان گفتگوهای دوجانبه با مقامات آمریکایی گفت: هنوز در مراحل اولیه هستیم و شش و ساعت و نیم گفتگو کردیم.

به گزارش گروه سیاسی ، سید عباس عراقچی افزود: تقربیا درباره همه مسائلی که مطرح است بخصوص بحث تحریم ها بحث های مفصلی هم در سطح معاونان و هم در سطح کارشناسی صورت گرفت.

وی افزود: عصر سه شنبه گفتگوهای دوجانبه با بقیه کشورهای 5+1 ادامه میابد و چهارشنبه جلسه ای با همه اعضای گروه 5+1خواهیم داشت.

عراقچی گفت: به دلیل انکه بحث ها خیلی جزیی و خیلی ریز شده است در برخی از موارد راه حل هایی وجود دارد و در بعضی از مراحل هنوز باید بیشتر تلاش و بحث شود.

وی با اشاره به اینکه در موقعیتی نیستیم که مذاکرات را قضاوت کنیم گفت: فضای جلسات فضای بسیار خوبی است اما در اینکه به راه حل برسیم هنوز فاصله وجود دارد.

وی در پاسخ این سوال که ایا بار دیگر گفتگوهای دوجانبه ایران با مقامات امریکایی در ژنو برگزار خواهد شد گفت: صبح سه شنبه این گفتگوها دوباره شروع می شود.

سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر امور خارجه ایران و وندی شرمن قائم مقام موقت و معاون سیاسی وزیر خارجه آمریکا گفتگوهای هسته ای خود را از عصر دوشنبه در شهر ژنو آغاز کردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *