تا پای جان پای پیروی محض از مقام ولایت فقیه ایستاده ایم

18:22 - 24 آذر 1393
کد خبر: ۲۲۳۹۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: همسر و فرزندان شهید صنیع‌خانی در بیانیه ای تصریح کردند:تا پای جان، پای بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی که همانا پیروی محض از مقام ولایت فقیه که در وجود نازنین امام خامنه ای (مدظله العالی) متعین است، ایستاده‌ایم و هیچ فرد و گروهی که ذره‌ای با این شاخص زاویه داشته باشد را به رسمیت نمی‌شناسیم.

: همسر و فرزندان شهید صنیع‌خانی در بیانیه ای تصریح کردند:تا پای جان، پای بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی که همانا پیروی محض از مقام ولایت فقیه که در وجود نازنین امام خامنه ای (مدظله العالی) متعین است، ایستاده‌ایم و هیچ فرد و گروهی که ذره‌ای با این شاخص زاویه داشته باشد را به رسمیت نمی‌شناسیم.

به گزارش ، همسر و فرزندان شهید صنیع خانی پس از دیدار رئیس جمهور با خانواده شهیدان صنیع خانی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر ملت شریف و معزز ایران اسلامی

ضمن عرض تسلیت بمناسبت اربعین سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و قدردانی از شما ملت مؤمن و ولایی در تکریم ایام مصیبت اهل بیت پیامبر (صلوات الله علیه ) که با راهپیمایی پرشور و شعور حسینی نیز همراه بود، اینجانبان همسر و فرزندان شهید سرافراز سردار سید محمد صنیع خانی، نکاتی چند درخصوص دیدار رئیس جمهور محترم از بیت آن شهید بزرگوار به عرض می رسانیم.

1- در کمال خلوص و صداقت اعلام می داریم مطابق با وصیت آن شهید عزیز تا پای جان، پای بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی که همانا پیروی محض از مقام ولایت فقیه که در وجود نازنین امام خامنه ای (مدظله العالی) متعین است، ایستاده‌ایم و هیچ فرد و گروهی که ذره‌ای با این شاخص زاویه داشته باشد را به رسمیت نمی‌شناسیم.

2- از آنجا که در حال حاضر دولت آمریکای مستکبر و رژیم کودک کش اسرائیل مصادیق بارز کفر و الحاد و استکبار به شمار می‌آیند، در پیروی از مقام شامخ ولایت و در عمل به وصیت آن شهید عزیز هرگونه سازشکاری با شیطان بزرگ را محکوم نموده و همگان را به تحکیم بغض انقلابی از آمریکا و اذناب آن دعوت می‌نمائیم.

3- ضمن تشکر و قدردانی از آقای رئیس جمهور در موضوع ممدوح سرکشی به خانواده‌های شهدا، از ایشان خواهشمندیم تدبیری اتخاذ نمایند که این عمل خیر، خدای ناکرده آلوده به امور تبلیغاتی جهت دار با هدف سوء استفاده برخی از عناصر غیرانقلابی و غیر ولایی نگردد.

درپایان بخش‌هایی از وصیت‌نامه این شهید سرافراز که ریشه در آرمان‌های عاشورایی نهضت خمینی نستوه و عمق ولایت‌پذیری ایشان دارد، تقدیم ملت بزرگ ایران بویژه آحاد مسوولان محترم کشور می‌کنیم.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

وصیت‌نامه اینجانب سید محمد صنیع‌خانی

شهادت می‌دهم به وحدانیت خداوند متعال و روز قیامت و چهارده معصوم.

از امت شهید پرور انقلابی می‌خواهم که نظام را همراهی نمایند و قدر مملکت را بدانند.

ان‌شاءالله با لطف خداوند و با رهبری امام خامنه‌ای مشکلات برطرف خواهد شد.

هما‌ن‌طورکه پدر عزیزمان، پیر جماران -امام خمینی (س)- در وصیتشان فرمودند که با دلی آرام از حضور شما مرخص می‌شوند، ان‌شاءالله مطمئن باشید که انقلاب و حکومت به رهبری امام خامنه‌ا‌ی تحویل آقا امام زمان (عج) خواهد شد.

از مسئولان عزیزم خواهش می‌کنم نگذارند نیروهای مخلص انقلاب و بسیجی‌های عزیز و جانبازان و خانواده‌های معظّم شهدا و زجر کشیده‌های انقلاب مورد کم لطفی بعضی از زیر دستان ادارات قرار گیرند. اینها برکت‌های انقلابند. خدای نکرده ناراحتی آنها باعث بی‌برکتی و ناخشنودی خداوند خواهد شد...

در خاتمه به امت شهید پرور توصیه می نمایم رهبر عزیزمان، علی زمان را تنها نگذارند و تا ظهور آقا امام زمان (عج) پشتیبان ولایت و رهبری باشند و آنی از خط امام دور نشوند که به خیر و صلاح است.

در خاتمه شهادت می‌دهم آنچه در انقلاب به برادران در باب گله گی گفتم برای خیر خواهی بود. خدا شاهد است.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما، خامنه ای رهبر نصرت عطا بفرما.

والسلام علیکم و رحمة اله و برکاته

بنده رو سیاه: سید محمد صنیع خانی

پنج اسفندماه یکهزاروسیصدوهفتادوسه

فدائیان ولایت: همسر و فرزندان سردار شهید سید محمد صنیع خانی


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *