هنوز یارانه شیر پرداخت نشده است/ دولت به تعهداتش عمل نکرد

11:06 - 20 مرداد 1393
کد خبر: ۲۲۳۸
خبرگزاری میزان: نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: با توجه به اعلام دولت در خصوص پرداخت یارانه شیر، اما هنوز مطالبات سال گذشته به دامداران پرداخت نشده است.

: نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: با توجه به اعلام دولت در خصوص پرداخت یارانه شیر، اما هنوز مطالبات سال گذشته به دامداران پرداخت نشده است.

پدرام سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی میزان با بیان مطلب فوق افزود: معوقات یارانه 4 ماه از سال 92 هنوز پرداخت نشده و دولت به وعده‌اش عمل نکرده است.

به گفته سلطانی بهمن ماه سال گذشته یارانه 300 میلیارد تومانی شیر به مراحل نهایی پرداخت رسیده بود و در آن زمان مقرر شده قیمت هر کیلوگرم شیرخام از ابتدای‌ آذر تا پایان سال 1300 تومان از دامدار خریده شود. اما این پرداخت به دامدران صورت نگرفته است.

این در حالی است که در رئیس بودجه تولیدی معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور از پرداخت دو سوم یارانه ۳۰۰ میلیارد تومانی شیر در سال ۹۲ خبر داد و گفت: هنوز تصمیم مشخصی برای نحوه تعیین اعتبار برای حمایت از شیر در سال جاری اتخاذ نشده است اما اعتبار لازم وجود دارد.

محمود ملکوتی خواه، در مورد پرداخت یارانه ۳۰۰ میلیارد تومانی شیر که در اواخرسال گذشته به تصویب رسید، به ایسنا گفته: تا کنون ۲۰۰ میلیارد تومان از این رقم تا پایان سال گذشته به وزارت صنعت معدن و تجارت پرداخت شده و مابقی آن نیز پیگیری و انجام خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *