تصمیم ما در خصوص سیگار مارلبرو قانونی است/ از تعیین قیمت دنا توسط شورای رقابت خبری ندارم

14:13 - 24 آذر 1393
کد خبر: ۲۲۳۵۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: وزیر صنعت،معدن و تجارت در خصوص لغو مجوز واردات سیگار مالبرو گفت: هیچ مهلتی برای وزارت صنعت جهت لغو مجوز واردات سیگار مارلبرو صادر نشده است.

: وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص لغو مجوز واردات سیگارمالبرو گفت:
هیچ مهلتی برای وزارت صنعت جهت لغو مجوز واردات سیگار مارلبرو صادر نشده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، محمدرضا نعمت زاده در جمع خبرنگاران در خصوص مهلت دو هفته ای کمیسیون اصل نود به وزارت صنعت برای لغو مجوز واردات سیگار مارلبرو افزود: من این خبر را ندارم. ما هیچ مهلتی نداریم و کار دولت در این زمینه قانونی است ولی چنانچه برخی نمایندگان مجلس در این رابطه سئوال داشته باشند، آماده پاسخگویی هستیم.

وی تأکید کرد: کار ما در صدور مجوز واردات سیگار مارلبرو درست و قانونی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه در مورد بحث‌های مطرح شده بین ایران‌ خودرو و شورای رقابت بر سر تعیین قیمت دنا اظهار داشت: من از تعیین قیمت دنا توسط شورای رقابت خبری ندارم.

نعمت‌زاده تأکید کرد: اطلاع ندارم که شورای رقابت برای تعیین قیمت دنا چارچوبی را تعیین کرده باشد.

وی بیان کرد: برای بهبود عملکرد شرکت‌های خودروساز، طراحی پلت‌فرم جدید، کاهش مصرف سوخت، بهبود شرایط آلایندگی پیش‌بینی شده و باید کار گسترده‌ای در صنعت خودرو انجام شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نوسانات قیمت ارز و افزایش نرخ دلار در بودجه 94، گفت: دولت بر قیمت کالاهای اساسی نظارت کافی خواهد داشت تا افزایش قیمتی رخ ندهد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه از پیش بینی سهم 600 میلیون دلاری درلایحه بودجه سال 94 کل کشور برای 5 صندوق تولیدی صادراتی وابسته به وزارت صنعت خبر داد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *