توضیحات فرمانده ارشد سپاه درباره انهدام گروه 13 نفره ضدانقلاب در غرب کشور

15:36 - 31 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۳۴۶۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران میزان تاثیرگذاری آن در معادلات جهانی و منطقه‌ای کاملا مشخص است و میزان توانمندی نیروهای مسلح در خاورمیانه اول است و این فقط به برکت خون شهیدان است.
فراهانی 16
به گزارش گروه سیاسی ، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در سومین جلسه شورای اداری استان کردستان که با حضور استاندار کردستان، مسئولان ادارات و سازمان‌ها در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد با تبریک ایام هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌های رزمندگان و شهدا اظهار داشت: دوران دفاع مقدس از ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) بود.

وی از مشارکت مسئولان و اعضاء ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در طول شش سال گذشته قدردانی کرد و گفت: در طول این مدت خوشبختانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تمام شهرستان‌های استان فعال شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: تاکید سیاست مرکزی ستاد امر به معروف و نهی از منکر همچنان برقرار است و این تکلیف سازمانی است.

وی گفت: متاسفانه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک واجب مورد مغفول قرار گرفته و به فراموشی سپرده شده است.

سردار رجبی افزود: در سپاه پاسداران وظیفه ذاتی ما احیای امر به معروف و نهی از منکر است که این تکلیف را به بدنه بسیج مردمی هم انتقال داده‌ایم.

وی با انتقاد از عملکرد برخی افراد در انجام امر به معروف اظهار کرد: در میان ما متاسفانه افرادی هستند که امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌دهند اما در عمل آن را فراموش می‌کنند و به آن عمل نمی‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر نباید با اقدامات سلبی و قهری و توپ و تشر انجام شود چرا که این‌گونه اقدام‌ها جواب نمی‌دهد.

وی با توصیه گفت: باید در انجام رسالت امر به معروف و نهی از منکر با هنرمندی کار شود تا بتوانیم جواب بگیریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به انهدام و متلاشی شدن یک گروه 13 نفره ضدانقلاب در غرب کشور در عملیاتی اظهار داشت: یک گروه ضد انقلاب حزب منحله دموکرات که قصد کرده بودند امنیت استان‌های کردستان و آذربایجان غربی را بر هم زنند توسط نیروهای سپاه پاسداران و همکاری مردم منهدم شدند.

وی گفت: گروهک ضدانقلاب دموکرات در سال 75 توبه نامه‌ای امضا کردند که دیگر وارد خاک ایران نشوند اما امسال این توبه را شکستند و عربستان آنها را تحریک و تجهیز کرده بود که امنیت کشور را برهم زنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: این گروه ضد انقلاب 13 نفر بودند که به آذربایجان‌غربی آمده بودند که با تلاش سپاه پاسداران منهدم شد.

وی گفت: به دنبال انهدام این گروه ضدانقلاب، مصطفی هجری دبیرکل حزب دموکرات بیانیه‌ای داد که به دو دلیل خواستند وارد کشور ایران شوند اینکه چون مردم منطقه بی‌صبرانه می‌خواهند که گروهای ضدانقلاب وارد مناطق کردی شوند که این دورغ محض بود.

سردار رجبی با اشاره به دلیل دوم دبیرکل حزب دموکرات از این اقدام گفت: نیروهای جمهوری اسلامی ایران مانند اوایل انقلاب اسلامی انگیزه برخورد با پدیده ناامنی را ندارند که این هم در جای خودش یک دروغ بود.

وی اظهار کرد: پس از اینکه این گروه 13 نفره عضو دموکرات در کردستان و آذربایجان‌غربی منهدم شدند گروه دیگری را نیز برای ناامن کردن مناطق کردی فرستادند که اینها نوکران استکبار بودند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در طول عملیات مبارزه با گروه ضدانقلاب دموکرات دیدیم که بصیرت و آگاهی مردم چقدر زیاد است و حتی مردم در شناساندن و جای محل مخفی‌گاه آنان سپاه پاسداران را همیاری می‌کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران میزان تاثیرگذاری آن در معادلات جهانی و منطقه‌ای کاملا مشخص است و میزان توانمندی نیروهای مسلح در خاورمیانه اول است و این فقط به برکت خون شهیدان است.

وی با ابراز امیدواری گفت: امیدواریم این قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح کشورمان الهام‌بخش برای مردم و جامعه مسلمانان شود.




نصراله
|
-
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
0
سپاه و بسیج و ارتش حافظ خون هزاران شهید و دستاوردهای انقلاب هستند و هشت سال دفاع مقدس با تمامی مشکلاتش بر دوش همین شیرمردان بود و امروز وظیفه مهم تر از ان دارند. دفاع از خاکریزهای فرهنگی و مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن می باشد. ما امنیت امروز و حال و فردا را مدیون همین شیرمردان می باشیم. خدا قوت
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *