رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پرسپولیس در حالت احتضار

12:33 - 24 آذر 1393
کد خبر: ۲۲۳۲۸
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
خبرگزاری میزان: پرسپولیس بعد از اینکه تنها در داربی توانست نتیجه خوبی به‌دست بیاورد افت فاحشی کرد و نتایج ناامیدکننده این تیم در جام حذفی و لیگ سبب نگرانی هواداران شد.

: پرسپولیس بعد از اینکه تنها در داربی توانست نتیجه خوبی به‌دست بیاورد افت فاحشی کرد و نتایج ناامیدکننده این تیم در جام حذفی و لیگ سبب نگرانی هواداران شد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، پرسپولیس بعد از اینکه تنها در داربی توانست نتیجه خوبی به‌دست بیاورد افت فاحشی کرد و نتایج ناامیدکننده این تیم در جام حذفی و لیگ سبب نگرانی هواداران شد به طوری که خیلی از هواداران یا کارشناسان اعتقاد دارند این تیم با چنین وضعیتی در لیگ نمی‌تواند نتیجه لازم را بگیرد چه برسد به اینکه در آسیا نیز بخواهد از پس حریفان آماده بر‌آید.

همگروه شدن پرسپولیسی‌ها با تیم‌هایی مثل النصر عربستان و لخویا باعث شده خود به خود این تیم را در گروه مرگ بدانیم و عبور از این تیم‌ها بدون‌شک باید با برنامه‌ریزی جدی انجام شود؛ چیزی که این روزها در پرسپولیس حلقه مفقوده است و با این اوضاع و احوالی که سرخ‌ها دارند بعید به نظر می‌ر‌سد این تیم در آسیا نیز بتواند نتیجه مثبتی بگیرد. در این رابطه عربشاهی یکی از پیشکسوتان باشگاه اعتقاد دارد این تیم برای حضور قدرتمند در آسیا نیاز به جذب بازیکن در همه پست‌ها دارد. در حال حاضر پرسپولیس بازیکنانی که در حد نام پرسپولیس هستند در اختیار ندارد و تعدادی از بازیکنانش هم دچار مصدومیت شده‌اند. این تیم قطعا نیاز به تقویت دارد. النصر از تیم‌های قدرتمند عربستان محسوب می‌شود و معتقدم پرسپولیس کار سختی مقابل این تیم‌ها خواهد داشت، البته نباید لخویای قطر را هم دست کم بگیریم زیرا این تیم همیشه در آسیا صاحب نام بوده و برای تیم‌های ایرانی دردسرساز بوده است. معتقدم فولاد خوزستان در گروه مرگ قرار گرفته است زیرا نماینده ازبکستان همیشه در آسیا قدرتمند ظاهر شده و می‌تواند برای فولاد هم دردسرساز شود. فولاد خوزستان هم باید همچون پرسپولیس تیمش را تقویت کند تا با قدرت در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود البته اگر پرسپولیس تیمش را تقویت کند و طوری شود که یک نیمکت قوی داشته باشد مطمئنا در آسیا می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

بازیکنانی که ناامیدند!
پرسپولیس از لحاظ روحی- روانی دچار مشکل شده،‌ مدیرعامل این باشگاه را چندی پیش بازداشت کردند و هیچ چیز سر جای خودش نیست. درخشان می‌گوید تا تکلیف سیاسی معلوم نشود نمی‌توانیم بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم. حالا باید گفت اگر تکلیف سیاسی تا یک سال دیگر نیز معلوم نشود چه باید کرد؟ آیا سرخ‌ها می‌توانند با بازیکنانی با سطح فنی پایین به نتیجه لازم برسند؟ حتی این بازیکنان از لحاظ روحی- روانی نیز در شرایط خوبی بسر نمی‌برند به طوری که مدافعی مثل خانزاده معتقد است تیمش با این وضعیت در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی نمی‌گیرد.

وی در این باره گفت: ما داربی را بردیم اما بعد از داربی حواشی برای تیم ما رقم خورد که باعث شد نتایج خوبی نگیریم. شاید نباید داربی را می‌بردیم. در هفته‌های اخیر همه دست به دست هم دادند تا پرسپولیس نتیجه نگیرد. تیم ما خوب بازی می‌کند اما همه چیز علیه ما است. در بازی با فولاد 9 بازیکن ما به دلیل مصدومیت در تیم نبودند و همین موضوع باعث می‌شود تیم روند رو به رشدش را ادامه ندهد البته در این بازی روی اشتباهات فردی گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. البته معتقدم اشتباهات فردی برای هر بازیکنی وجود دارد. امیدوارم میزان این اشتباهات روز به روز کم شود. ما در لیگ برتر شرایط خوبی نداریم چه برسد بخواهیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. با این اوضاع در آسیا نمی‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. نیاز داریم تیم‌مان را تقویت کنیم. امیدوارم مسؤولان کمک کنند و آقای سیاسی زودتر به باشگاه بازگردند تا با جذب بازیکنان مدنظر مربی تیم قدرتمندی را برای لیگ قهرمانان آسیا بسازیم.

منبع: وطن امروز

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *