حمله مدیرکل تشکل‌های دانشگاه آزاد به بسیج

10:08 - 24 آذر 1393
کد خبر: ۲۲۲۸۷
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
خبرگزاری میزان:مدیرکل تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متاسفانه در سالیان گذشته فضای تشکل های دانشجویی در برابر بسیج دانشجویی ناعادلانه بوده و امکانات دانشگاه به طور مساوی بین تشکل ها و بسیج دانشجویی تقسیم نشده است.

:مدیرکل تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متاسفانه در سالیان گذشته فضای تشکل های دانشجویی در برابر بسیج دانشجویی ناعادلانه بوده و امکانات دانشگاه به طور مساوی بین تشکل ها و بسیج دانشجویی تقسیم نشده است.

به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از مهر، علی قدمیاری در مراسم معارفه نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت برتشکل های دانشجویی واحد تهران مرکزی گفت: با تدبیر آیت الله هاشمی و میرزاده خوشبختانه امروز در دانشگاه آزاد یک فضای با نشاط و قانونمند ایجاد شده است و اکنون شرایطی بوجود آمده است که همه سلایق سیاسی می توانند در دانشگاه آزاد به صورت مستقل فعالیت کنند.

مدیرکل تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: متاسفانه در سالیان گذشته فضای تشکل های دانشجویی در برابر بسیج دانشجویی ناعادلانه بوده و امکانات دانشگاه به طور مساوی بین تشکل ها و بسیج دانشجویی تقسیم نشده است.

قدمیاری با بیان اینکه باید به همه تشکل ها با یک نگاه برابر و عادلانه رفتار کنیم گفت: خوشبختانه ریاست دانشگاه آزاد هم در بخشنامه تسهیل فعالیت تشکل ها بر این نکته اشاره کرده است و حوزه تشکل های دانشجویی در هر واحد کاملا مستقل است و نماینده ریاست دانشگاه از این پس به عنوان دبیر هیئت نظارت بر تشکل هایی دانشجویی هر واحد فعالیت می کند.

وی تاکید کرد: میرزاده رئیس دانشگاه آزاد با بگیر و ببند و تجسس در دانشگاه شدیدا مخالف است و اعلام کرده که اگر چنین مواردی مشاهده شود شخصا با آنها برخورد می کند.

مدیرکل تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تشکل های دانشجویی در هر واحد نباید تنها زینت مجالس دانشگاه باشند گفت: باید طوری عمل شود که تشکل ها در همه امور دانشگاه مشارکت داشته باشند و مسئولان باید کمک کنند تا دانشجویان دارای بصیرت و فهم سیاسی شوند تا دشمن نتواند آنها را از مسیر درست خارج کند و لازمه این امر برگزاری کرسی های آزاداندیشی و برنامه های مختلف سیاسی در دانشگاه ها است.

قدمیاری اظهار داشت: مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی خط قرمز مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی است و در فضای دانشگاه آزاد به هیچ وجه اجازه تخریب و توهین به شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به هیچ یک از نیروهای تندرو نمی دهیم.

وی تصریح کرد: بسیج دانشجویی بر طبق قانون باید از فعالیت حزبی و جناحی پرهیز کند و تمام برنامه های سیاسی شان را باید از هیت نظارت بر تشکل های دانشجویی واحد مربوطه مجوز بگیرند.

وی در پایان گفت: مسئولان دانشگاه با حمایت خود از تشکل های دانشجویی نباید اجازه دهند که تشکل ها دستاویز احزاب و جریان های سیاسی شوند؛ چرا که دخالت احزاب در تشکل ها ، آفت جنبش دانشجویی است که باید مسئولان جلوی آن را بگیرند.

علی قدمیاری مدیرکل تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس و هیئت رئیسه واحد تهران مرکزی، حسین نیکخواه ابیانه به عنوان نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت برتشکل های دانشجویی واحد تهران مرکزی معرفی شد.

منبع:مهر

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *