راهپیمایی اربعین را باید در گینس ثبت کرد/ عزاداران حسینی ترسی از دست‌پرورده آمریکا ندارند

9:25 - 24 آذر 1393
کد خبر: ۲۲۲۸۴
خبرگزاری میزان: رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس با بیان اینکه راهپیمایی اربعین را باید در کتاب گینس ثبت کرد، افزود: عزاداران حسینی نشان دادند که هیچ هراسی از داعشی‌ها که دست پرورده آمریکایی ها هستند، ندارند.

: رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس با بیان اینکه راهپیمایی اربعین را باید در کتاب گینس ثبت کرد، افزود: عزاداران حسینی نشان دادند که هیچ هراسی از داعشی‌ها که دست پرورده آمریکایی ها هستند، ندارند.

لاله افتخاری درگفت وگو با خبرنگار سیاسی میزان با اشاره به حساسیت راهپیمایی اربعین حسینی در سال جاری نسبت به سال های گذشته، اظهار کرد: حضور میلیونی عزاداران حسینی در کربلای معلی به جهان استکبار و داعش به عنوان دست پرورده آمریکا و اسرائیل نشان داد که جهان اسلام فارغ از شیعه و سنی همگام با هم در راه اعتلای اسلامی ناب محمدی تلاش می‌کنند.

نماینده مردم تهران و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز اربعین حسینی روز مانور جهان اسلام علیه تفرقه افکنی سران آمریکایی بود، ادامه داد: عامل اصلی ناامنی عراق کشوری همچون آمریکا است و تا زمانی که آمریکا و هم پیمانانش دست از حمایت از گروهک ترویستی داعش برندارند، امنیت به عراق باز نمی‌گردد.

وی با بیان اینکه ایران با کمک مردم عراق در راهپیمایی روز اربعین توانست امنیت را به نحو مطلوبی در این کشور برقرار کند، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف جهان استکبار ایجاد عملیات‌های تروریستی در عراق و در نتیجه خالی کردن عراق از زائران عتبات عالیات است، اما همگان دیدند که این توطئه چینی‌ها با شعار "لبیک یا حسین" نقش بر آب شده است.

افتخاری اضافه کرد: قطعا بزرگداشت روز اربعین حسینی باعث همبستگی مسلمانان و رساندن پیام "لبیک یا حسین" به سراسر جهان خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تحرکات گروه تروریستی داعش یاد آورشد : گروه تروریستی داعش تلاش دارد تا به مبانی و اصول اعتقادی اسلام ضربه وارد کند و اسلام را  دینی خشنونت آمیز جلوه دهد؛ از همین رو مسلمانان جهان باید بیش از پیش در برابر این توطئه هوشیار باشند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *