886 فقره پرونده مختومه شده در آبان ماه سال جاری در استان

17:35 - 23 آذر 1393
کد خبر: ۲۲۲۶۶
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: از تعداد پرونده های وارد شده در آبان ماه سال جاری تعداد 886 فقره مختومه شده که بیشترین پرونده ها با 620 فقره مربوط به شهرستان یزد است.

: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: از تعداد پرونده های وارد شده در آبان ماه سال جاری تعداد 886 فقره مختومه شده که بیشترین پرونده ها با 620 فقره مربوط به شهرستان یزد است.

به گزارش ، سید غریب بیژن نیا مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد بیان کرد : در آبان ماه امسال 939 پرونده صنفی و بهداشتی و قاچاق کالا و ارز وارد تعزیرات حکومتی استان یزد شده که بیش از 40 میلیارد ریال محکوم شده اند .
بیژن نیا در ادامه عنوان داشت: از تعداد پرونده های وارد شده 886 فقره پرونده مختومه شده که بیشترین پرونده ها با 620 فقره مربوط به شهرستان یزد می باشد که بیشترین نوع تخلفات عدم درج قیمت و گرانفروشی در صدر این تخلفات قرار دارد و در همین مدت به 747 فقره پرونده مروبط به تخلفات بهداشتی رسیدگی شده است .
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد همچنین از پرونده سیگار قاچاق خارجی در یزد خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا بویژه کالاهای قاچاق در سطح عرضه و انجام گشت مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، دخانیات و نیروی انتظامی استان یزد از واحدهای صنفی عرضه سیگار و دخانیات بازدید بعمل آمده و از چندین واحد صنفی بازرسی شده انواع سیگار قاچاق و مقادیری تنباکو کشف و ضبط گردید و در این رابطه تعداد 57 فقره پرونده در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی به شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد ارجاع گردید که پس از بررسی شواهد و قرائن موجود ، متخلفین علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ بیش از 14 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم گردیدند .


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *