رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آلرژی کارگردان پیشکسوت نسبت به تلفن همراه!

15:01 - 23 آذر 1393
کد خبر: ۲۲۲۴۵
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: علی رفیعی کارگردان پیشکسوت سینما و تئاتر که بعد از ساخت "آقایوسف" حدودا پنج سالی میشود که نتوانسته فیلمی را بسازد از آلرژی خود نسبت به تلفن همراه گفت و اینکه به توصیه پزشکان نباید زیاد از تلفن همراه استفاده کند.

: علی رفیعی کارگردان پیشکسوت سینما و تئاتر که بعد از ساخت "آقایوسف" حدودا پنج سالی میشود که نتوانسته فیلمی را بسازد از آلرژی خود نسبت به تلفن همراه گفت و اینکه به توصیه پزشکان نباید زیاد از تلفن همراه استفاده کند.

رفیعی در گفتگو با با بیان اینکه این روزها بیمار شده است گفت: از آنجا که پزشک معالجم تشخیص داده در شدت یافتن بیماری ام تلفن همراه و استفاده مداوم از آن برای پاسخگویی نقش داشته برای همین به تشخیص وی باید درصد استفاده از تلفن همراه را کم کنم.

وی ادامه داد: البته بیماری ام حاد نیست و با عمل به توصیه های پزشک درصد بیماری کم شده است ولی به هر حال باید دوره بیماری را بگذرانم و سپس آرام آرام روند طبیعی زندگیم را پی گیرم.

حرف زدن بیش از حد پای تلفن همراه، بیماری ام را تشدید می کند

رفیعی که سال قبل نمایش "یرما" را روی صحنه داشت افزود: همین درگیری در بیماری ام باعث شده که نتوانم پروژه های سینمایی ام را هم پیش ببرم و برای همین پروژه "مردی که مادرم عاشقش بود" هم به تعویق افتاد.

کارگردان "ماهیها عاشق میشوند" با بیان اینکه با حرف زدن بیش از حد پای تلفن همراه بیماری اش که ریشه عصبی دارد عود می کند بیان داشت: امیدوارم هر چه زودتر سلامتی خودم را بازیابم و بتوانم باز هم کارهای دلخواهم را کارگردانی کنم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *