رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آغاز به کار ستاد "تالیف قلوب" با هدف کمک به زندانیان محکوم به اعدام

14:53 - 23 آذر 1393
کد خبر: ۲۲۲۴۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه با اعلام خبر تشکیل ستاد تالیف قلوب تصریح کرد: هدف از تشکیل این ستاد گسترش فرهنگ عفو و کمک به زندانیانی است که به جرم قتل عمد یا غیرعمد به اعدام محکوم شده‌اند.

: مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه با اعلام خبر تشکیل ستاد تالیف قلوب تصریح کرد: هدف از تشکیل این ستاد گسترش فرهنگ عفو و کمک به زندانیانی است که به جرم قتل عمد یا غیرعمد به اعدام محکوم شده‌اند.

اژدر اسدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی میزان در رابطه با این ستاد اظهار کرد: ستاد تالیف قلوب پنج‌شنبه گذشته با هدف گسترش فرهنگ عفو و گذشت و کمک به زندانیانی که به دلیل قتل عمد و یا غیرعمد محکوم به اعدام شده‌اند رسما آغاز به کار کرد و دبیرخانه آن در دادگستری استان تشکیل شده است.

وی افزود: در اولین جلسه این ستاد 120 پرونده مورد بررسی قرار گرفت و 80 درصد از اولیای دم رضایت خود را در زمینه عفو و گذشت اعلام کردند و باید خانواده مقتولین در زمینه جلب رضایت و پیگیری سایر امور وارد کار شوند.

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه تشکیل این ستاد را در کشور کم‌نظیر دانست و ابراز امیدواری کرد که بتواند فرهنگ عفو و گذشت را در استان و در کشور گسترش دهد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *