دوچرخه‌سوار پارالمپیکی کشورمان درگذشت + فیلم

0:07 - 28 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۲۱۸۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
بهمن گلبارنژاد پس از مصدومیتی که امروز در مسابقه دوچرخه‌سواری جاده برای او پیش آمد؛ دار فانی را وداع گفت.
دوچرخه‌سواری پارالمپیکی کشورمان در گذشت
به گزارش گروه ورزشی ،‌بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار پارالمپیکی کشورمان که امروز در مسابقات جاده شرکت کرده بود به دلیل سانحه‌ای که برای او ایجاد شد دار فانی را وداع گفت.

گلبارنژاد امروز(شنبه) در مسابقات جاده شرکت کرد اما در میانه راه دچار سانحه شد و پس از آن به بیمارستان منتقل شد. پیش از این مربی تیم ملی دوچرخه‌سواری از مساعد بودن حال او در بیمارستان خبر داده بود.

مسعود اشرفی درباره سانحه‌ای که برای دوچرخه‌سوار پارالمپیکی کشورمان رخ داد، اظهار داشت: بهمن گلبارنژاد 5 یا 6 بار قبل از مسابقه، این مسیر را تمرین كرده بود. ابتدا او در سراشیبی تند مسیر با فنس‌ها برخورد كرد و دستش شكست و سپس سر و گردنش آسیب دید.

وی ادامه داد: گلبارنژاد خیلی سریع به آمبولانس منتقل شد اما در زمان عمل احیا و در حالی كه خون‌ریزی زیادی داشت دچار سكته قلبی می‌شود و از دنیا می‌رود.

گفتنی است دبیركل كمیته پارالمپیک ایران در مورد علت درگذشت دوچرخه‌سوار پارالمپیکی کشورمان، توضیحاتی را ارائه داد.

مسعود اشرفی درباره سانحه‌ای که برای دوچرخه‌سوار پارالمپیکی کشورمان رخ داد، اظهار داشت: بهمن گلبارنژاد 5 یا 6 بار قبل از مسابقه، این مسیر را تمرین كرده بود. ابتدا او در سراشیبی تند مسیر با فنس‌ها برخورد كرد و دستش شكست و سپس سر و گردنش آسیب دید.گلبارنژاد خیلی سریع به آمبولانس منتقل شد اما در زمان عمل احیا و در حالی كه خون‌ریزی زیادی داشت دچار سكته قلبی می‌شود و از دنیا می‌رود.

همچنین رئیس‌جمهوری درگذشت بهمن گلبارنژاد دوچرخه‌سوار کشورمان حین مسابقات پاراالمپیک ریو را تسلیت گفت.

ضایعه در گذشت این ورزشکار کشورمان را به خانواده مرحوم گلبارنژاد و جامعه ورزش، به ویژه جامعه ورزش جانبازان و معلولان تسلیت می‌گوید.

فیلم آخرین صحبت‌های مرحوم گلبارنژاد در ریو 2016 را اینجا مشاهده کنید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *