حدود 120 میلیون ابلاغ در طول سال صادر می‌شود/ ضرورت فعال بودن در فضای مجازی

14:39 - 26 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۱۶۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین شهریاری گفت: سالیانه 15 میلیون پرونده در دستگاه قضایی کشور ثبت و حدود 120 میلیون ابلاغ در طول سال حداقل ابلاغ‌هایی است که صادر می‌شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات در جلسه شورای اداری استان فارس با تاکید بر ضرورت حفظ حریم شخصی افراد خواستار تسلط بر فضای مجازی برای پیگیری جرائم شد.

حجت الاسلام حمید شهریاری با اشاره به اینکه باید خدمات رسانی بهتر به مردم در دستور کار باشد، افزود:استفاده از فضای مجازی به صورت گسترده در حال انجام است به عنوان نمونه در بهترین حالت تصویر ما در صدا و سیما چهار میلیون بازدید کننده دارد؛ اما برخی از عکسهای فضای مجازی بیش از 100 میلیون بازدید دارد.

وی با تاکید بر ضرورت فعال بودن در فضای مجازی بیان کرد: باید در فضای مجازی به اندازه‌ای فعال بود که اگر جرمی حادث شد سریع قابل شناسایی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری در پایان گفت:سالیانه 15 میلیون پرونده در دستگاه قضایی کشور ثبت می شود و حدود 120 میلیون ابلاغ در طول سال حداقل ابلاغهایی است که صادر می شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *