آوارگی ته مانده های منافقین

15:05 - 24 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۱۰۵۸
دسته بندی: سیاست
آخرین تفاله های گروهک تروریستی منافقین گرچه از عراق خارج شدند و به آلبانی رفتند، اما این گروهک هنوز از حمایت آمریکا برخوردار است.
به گزارش گروه سیاسی ،منافقین از همان زمان پیروزی انقلاب اسلامی ماهیت و چهره واقعی خود را نشان دادند، بیش از 17 هزار شهید گوشه ای از جنایاتی است که این گروهک تروریستی مرتکب شده است.

سران این گروهک پس از آنکه دیدند در ایران جایگاهی ندارند، پس از یک سلسله عملیات تروریستی در کشور، به خارج گریختند و زیر سایه کشورهای اروپایی از جمله فرانسه قرار گرفتند.

منافقین هنگام جنگ عراق علیه ایران، خوش خدمتی های زیادی به صدام کردند و پس از آن به بغداد نقل مکان کرده و در کنار مرزهای ایران و دشمن جمهوری اسلامی قرار گرفتند و کلکسیون خیانت های خود را کامل کردند.
منافقین پس از شکست صدام در جنگ علیه ایران، در عملیات مرصاد ضربه سنگینی خوردند به گونه ای که سال ها زمینگیر شدند.

سرنگونی صدام و اعدام او منافقین را یتیم کرد. پادگان اشراف در دست آنها بود اما پس از صدام، دولت مردمی عراق هم به خاطر جنایاتی که آنها علیه مردم این کشور انجام داده بودند، نمی توانست روی خوش به آنها نشان دهد.

اما آمریکایی ها همچنان از منافقین حمایت کردند. فشار آنها باعث شد تا این گروهک تروریستی از پادگان اشرف به پایگاهی به نام لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد کوچ کنند.

اما سرنوشت این گروهک شوم تروریستی پایان ندارد، در حالی که سران این رژیم در پاریس به سر می برند، ته مانده های این گروهک در عراق به واسطه آمریکا به آلبانی منتقل شدند.

جان کری وزیر خارجه آمریکا انتقال ته مانده های منافقین در عراق را به آلبانی دستاورد مهم دیپلماتیک برای کشورش دانسته است.




در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا که سال ها پیش منشتر شده بود،  با اشاره به سابقه فعالیت مجاهدین که به کشتن شهروندان آمریکایی منجر شد از بدرفتاری این سازمان با اعضایش انتقاد شده بود.

کری انتقال اعضای این گروهک تروریستی را «یک دستاورد بزرگ انسانی» توصیف کرد و گفت: «بسیار مفتخرم که ایالات متحده توانست نقشی محوری در کمک به انجام این کار، ایفا کند.»

آمریکایی ها پیش از این گروه منافقین را در فهرست گروه های تروریستی قرار داده بودند، چرا که اعضای این گروهک در اقدامی تروریستی چند شهروند آمریکایی را به قتل رسانده بودند. اما چندی بعد این گروهک از فهرست سیاه آمریکا بیرون آمد و حمایت های واشنگتن از آنها افزایش یافت.

جان کری در حالی اقدام آمریکا را در انتقال ته مانده های منافقین به آلبانی اقدامی انسان دوستانه خطاب می کند که سران منافقین و دیگر اعضای آن جنایات زیادی را علیه مردم ایران اسلامی، شیعیان و کردهای عراق و حتی شهروندان آمریکایی انجام داده اند و همچنان واحد تروریستی این گروهک فعال است.

آیا می توان گروهکی که بیش از 17 هزار نفر از مردم ایران اسلامی را به شهادت رسانده است، از فهرست سیاه تروریستی بیرون کشید، آنگاه نام حزب الله لبنان در این فهرست باقی بماند؟

حزب الله لبنان یک گروه رسمی و قانونی در این کشور است، جایگاه این حزب در لبنان و منطقه بسیار تأثیر گذار است. اما آمریکا و اروپا نام منافقین را از فهرست سیاه خود بیرون آورده اند.

موج حمایت از گروهک تروریستی منافقین چندی است که آغاز شده، هر چند از این گروهک چیز قابل توجهی باقی نمانده است، اما سعودی ها، صهیونیست ها و آمریکا با انتقال آنها به اروپا سعی دارند، همچنان این گروه جنایتکار بر سر زبان ها باشد. چندی پیش بود که بیت آیت الله منتظری هم در اقدامی برنامه ریزی شده که باعث شد موضوع منافقین بار دیگر داغ شود، یک فایل صوتی را بر روی سایت خود منتشر کرد که از سوی دشمنان و رسانه های معاند با سوء استفاده همراه بود.

میتینگ منافقین در پاریس با حضور برخی افراد سیاسی از جمله ترکی الفیصل و دیدار او با سرکرده این گروهک تروریستی، سناریوهایی برای دشمنی و توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران است.

اکنون حضور منافقین در کشور فقیری مانند آلبانی، با هزینه سعودی ها میسر شده است. اگر حمایت سران سعودی، آمریکا، اروپا و اسرائیل نباشد، این گروهک در کوتاه ترین زمان نابود خواهد شد.

انتهای پیام/


حامد عفوری
|
-
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
0
سلام آوارگی و درموندگی این جنایتکاران باید حالا حالاها ادامه داشته باشه. بدبخت‌های فریب خورده
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *