داوران بخش «خاطره یاس‌ها» جشنواره ویدئویی مشخص شدند

14:25 - 19 مرداد 1393
کد خبر: ۲۲۰۹
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: هیئتی مرکب از رسول صدرعاملی، محمدعلی باشه آهنگر، فرامرز قریبیان، محمدرضا گوهری و محمد داوودی آثار راه یافته به بخش مسابقه «خاطره یاس‌ها» را داوری می‌کنند.

: هیئتی مرکب از رسول صدرعاملی، محمدعلی باشه آهنگر، فرامرز قریبیان، محمدرضا گوهری و محمد داوودی آثار راه یافته به بخش مسابقه «خاطره یاس‌ها» را داوری می‌کنند.
به گزارش ، در این دوره از جشنواره در بخش «خاطره یاس‌ها» محمدعلی باشه آهنگر، پرویز شیخ‌طادی و سیامک شایقی انتخاب آثار را برعهده داشتند که از میان 149 اثر رسیده در دبیرخانه این دوره از جشنواره 20 فیلم ویدئویی را انتخاب کردند.
بر اساس این خبر، 20 اثر راه یافته توسط رسول صدرعاملی، محمدعلی باشه آهنگر، فرامرز قریبیان، محمدرضا گوهری و محمد داوودی داوری می شوند.
بر اساس اعلام فراخوان این دوره از جشنواره در بخش خاطره یاس های مسابقه فیلم ویدئویی ایران، آثاری پذیرفته شدند که ضمن رعایت مقررات ذکر شده در فراخوان، پیش از خرداد 92 در شبکه‌های تلویزیونی به نمایش درآمده یا در شبکه نمایش خانگی توزیع شده باشند، مشروط به آنکه بیش از 2 سال از تولید آنها نگذشته باشد.
یاس های زرین بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، بازیگر زن، بازیگر مرد و دست‌آورد فنی_هنری به برگزیدگان این بخش اهدا می‌شود.
این جشنواره از اول تا ششم شهریور ماه سال جاری به دبیری «حسین مسافرآستانه» ‌برگزار می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *