آل سعود با گفت‌وگو آشنایی ندارد/ به صلاح عربستان است که شرایط ایران را بپذیرد

9:57 - 24 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۰۶۸۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران در مراسم حج در ابعاد مختلف بدون شک این موضوع را می طلبد که ایرانیان در موعد حج حضور پیدا کنند از این رو به صلاح دولتمردان عربستان است که شرایط ایران را برای حضور در این مراسم قبول کنند.

علی اصغری///////////علیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به ضرر 3 میلیارد دلاری عربستان در پی عدم حضور ایران در مراسم حج اظهار کرد: با توجه به روابطی که در حال حاضر بین ایران و عربستان وجود دارد و ناشی از سیاست های نادرست حکام آل سعودی است قاعدتا عدم حضور ایرانیان در مراسم حج امسال ضرر بسیاری را عاید عربستان کرده است.

وی افزود: نقش جمهوری اسلامی ایران در مراسم حج در ابعاد مختلف بدون شک این موضوع را می طلبد که ایرانیان در موعد حج حضور پیدا کنند از این رو به صلاح دولتمردان عربستان است که شرایط ایران را برای حضور در این مراسم قبول کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه حکام عربستان با گفت و گو آشنایی ندارند خاطر نشان کرد: بدون شک با توجه به اینکه حجاج ایرانی در مراسم حج تعداد بالایی را به خود اختصاص می دهند به طور حتم عدم حضور آنها در مراسم امسال ضررهای مالی بسیاری را نصیب عربستان کرده است.

رحیمی تاکید کرد: ضرر و زیانی که عربستان از مراسم حج امسال به دلیل عدم حضور ایرانیان متحمل شده است بدون شک بستری را می تواند مهیا کند تا ایرانیان بتوانند در سال آینده در حج حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: برای حکام آل سعود بهتر است که شرایط ایران به منظور حضور در مراسم حج را بپذیرند و گرنه با مشکلات مالی و ضرر و زیانهای بسیار در این مراسم مواجه خواهند شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *