بررسی طرح تفحص از شهرداری در کمیسیون نظارت/ اعلام نتیجه بحث واگذاری املاک نجومی به شهروندان

6:10 - 24 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۰۶۴۸
رئیس شورای شهر تهران گفت: کمیسیون نظارت شورای شهر تهران طی دو هفته آینده طرح تفحص از شهرداری تهران را به شورای شهر ارائه خواهد کرد.
مهدی چمران در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: به دلیل حساسیت موضوع واگذاری املاک به مدیران شهری و لزوم مشخص شدن صحت و سقم این موضوع، قرار شده طرح پیشنهادی تفحص از شهرداری در کمیسیون نظارت شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: کمیسیون نظارت پس از بررسی کامل زوایای طرح تفحص از شهرداری، طی دو هفته آینده طرح نهایی شده را به شورای شهر تهران ارائه خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ورود سازمان بازرسی و دادستانی تهران به موضوع واگذاری املاک به مدیران شهری اظهارکرد: سازمان های نظارتی به عنوان ناظر به موضوع واگذاری املاک ورود پیدا کرده و بررسی های خود را آغاز کرده اند.

چمران با تاکید بر نقش نظارتی شورای شهر خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین نقش شوراها، بحث نظارت است و در صورتی که این وظیفه از شوراها سلب شود، مهم ترین نقش از آنها گرفته شده است.

وی تاکید کرد: در بحث واگذاری املاک نجومی، در کنار سازمان بازرسی و دادستانی تهران، شورای شهر تهران نیز در راستای عمل به نقش نظارتی خود به موضوع ورود پیدا کرده و نتیجه را به شهروندان اعلام خواهد کرد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *