رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فراخوان شانزدهمین دوره جشنواره پایان‌نامه دانشجویی اعلام شد

21:20 - 22 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۹۷۵۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی باهدف ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت‌های علمی ـ پژوهشی دانشجویان و ارج نهادن به استعدادهای برتر دانشجویی، شانزدهمین دوره پایان‌نامه سال دانشجویی را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه جامعه ، جشنواره پایان‌نامه دانشجویی دارای سه بخش اصلی، جنبی و ویژه است. در بخش اصلی این جشنواره پایان‌نامه‌های فارغ التحصیلان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه کشور در گروه‌های علوم انسانی، معماری و هنر پذیرفته می‌شود.

در بخش ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها می‌توانند پایان‌نامه ها و تحقیقات خود با موضوعات «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، «کارآفرینی و اشتغال» و « فناوری‌های نرم و هویت‌ساز» را به دبیرخانه جشنواره کتاب و پایان‌نامه سال ارائه دهند. همچنین در این بخش پایان‌نامه ها و پژوهش‌های دانشجویان دانشگاه استان زنجان و پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های خارج از کشور نیز پذیرفته می‌شود.

در بخش جنبی نیز تمامی پژوهش‌ها و تحقیقات انجام شده در گروه‌های علوم انسانی، معماری و هنر پذیرفته خواهد شد.

دبیرخانه دائمی کتاب و پایان‌نامه سال دانشجویی اعلام کرد: پایان‌نامه‌های برگزیده و پژوهش‌های برتر، طی مراسمی در یکی از دانشگاه‌های کشور و با حضور شخصیت‌های علمی‌ فرهنگی کشور معرفی و تقدیر می‌شوند و همچنین این دبیرخانه نسبت به چاپ پایان‌نامه‌های برتر به صورت کتاب نیز اقدام خواهد کرد.

در این جشنواره، جوان‌ترین صاحبان پایان‌نامه، در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری معرفی خواهند شد.

لازم به ذکر است، از جمله شرایط شرکت در جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی، دفاع پایان‌نامه از ابتدای سال ۹۲ تا پایان سال ۹۴ و ارائه گواهی از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر تایید دفاع و نمره پایان‌نامه است و پژوهش‌های طلاب علوم دینی به شرط ارائه مدارک تعیین سطح نیز پذیرفته می شود.

ثبت نام در جشنواره از طریق سامانه اینترنتی به آدرس www.isba.ir، تا تاریخ ۱۵ مهر ماه ۹۵ برقرار است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *