شناور‎های ایرانی در مقابل کشتی آمریکایی ایجاد مانع کرده‎اند/آب‎های خلیج فارس تحت اشراف نیروی دریایی ایران است

9:06 - 17 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۸۳۷۱
شبکه خبری سی ان ان در گزارشی با اشاره به رویارویی قایق های ایرانی با کشتی آمریکایی در آب های خلیج فارس اعلام کرد که این منطقه تحت اشراف نیروهای ایرانی است.
شناور‎های ایرانی در مقابل کشتی آمریکایی ایجاد مانع کرده‎اند/آب‎های خلیج فارس تحت اشراف نیروی دریایی ایران استبه گزارش گروه بین الملل ؛ شبکه "سی ان ان" در گزارشی با اشاره به گفته های یک مقام وزارت دفاع آمریکا که گفته بود: روز چهارم سپتامبر  هفت شناور ایرانی با یک ناو آمریکایی روبرو شده اند اعلام کرد: یکی از این شناورها در مقابل یک کشتی آمریکایی در خلیج فارس ایجاد مانع کرده است.

در گزارش سی ان ان آمده است که آمار رویارویی بین نیروی دریایی ایران و کشتی های آمریکایی از آغاز سال جاری میلادی تاکنون 31 مورد بوده این در حالی است که این آمار در کل سال گذشته 23 مورد بوده است.

به گزارش این شبکه دو هفته گذشته نیز قایق های ایرانی تا مرز 200 متری کشتی آمریکایی نزدیک شده بودند که کشتی آمریکایی با سه شلیک هشدار، شناور های ایرانی را متقاعد به ترک منطقه کردند.

ژنرال ژوزف ووتل فرمانده ارشد مرکز فرماندهی ارتش آمریکا دو هفته قبل این اقدام شناورهای ایرانی را نگران کننده خواند.



رضا
|
-
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
0
الله اکبر الله اکبر الله اکبر خامنه ای رهبر مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر عربستان. دنیا باید بداند آب های خلیج فارس صاحب دارد و هرگونه تحرک مشکوک را رزمندگان اسلام این شیر دلان سربازان گمنام امام زمان خنثی خواهند کرد. با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری ان شاالله تمام راه های نفوذ را می بندیم. به فرموده امام خمینی (ره) امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
حسین
|
-
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
0
بنازم شیر بچه های ایرانی مسلمان را
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
0
آمریکا غلط زیادی بکند سرش را تو آب میکنیم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *