تعیین اعضای ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی

11:34 - 19 مرداد 1393
کد خبر: ۲۱۷۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
طی حکمی از سوی دکتر محمد باقر نوبخت، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، اعضای ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی منصوب شدند.

طی حکمی از سوی دکتر محمد باقر نوبخت، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، اعضای ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی منصوب شدند.

به گزارش ، ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی، به ریاست دکتر محمود عسکری آزاد، جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور و دبیری علی صفدری، معاون نوسازی اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تشکیل شده است.

رضا ویسه، معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور، مرتضی بانک، معاون کل نهاد ریاست جمهوری، محمد حسن تولایی، معاون توسعه مدیریت، فناوری و پشتیبانی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، بردیا صدر نوری، مشاور و رئیس حوزه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، حسن تقدس نژاد، معاون اداری و مالی صدا و سیما، جمشید اثنی عشری، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و محمد علی افتخاری، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور نیز اعضای ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی‌اند که با حکم دکتر نوبخت منصوب شدند.

در حکم معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور خطاب به رئیس، دبیر و اعضای ستاد مذکور بر شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خدمت به مردم در نظام اداری، ارتقای کارآمدی، بهره‌وری، پاسخگویی و شفافیت دستگاه‌های اجرایی تاکید شده است.

نوبخت در این حکم تصریح کرده است: تشویق و ترغیب دستگاه‌های اجرایی، مدیران و کارمندان به ارایه خدمات بهتر و سریع تر به ارباب رجوع و در نهایت برگزاری شایسته جشنواره شهید رجایی از جمله وظایف اصلی این ستاد است.

تشکیل ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی در تاریخ 13 مرداد ماه سال جاری نوبخت، ابلاغی به وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مستقل منتخب انجام گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در این بخشنامه اعلام کرده بود که اولین مراسم جشنواره شهید رجایی در دولت یازدهم همزمان با هفته دولت با حضور مقامات عالی‌رتبه کشور و سایر مسئولان کشوری به منظور تقدیر از تلاش‌گران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار می‌شود و در آن وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و کارکنان برگزیده ملی نظام اجرایی کشور قدردانی به عمل می‌آید.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *