48 کشته و 6مصدوم در حادثه سقوط هواپیمای ایران 140 / حضور 50 امداد رسان و آتش نشان و تیم اورژانس در محل حادثه

11:32 - 19 مرداد 1393
کد خبر: ۲۱۷۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر مرکز کنترل هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از کشته شدن تمای سرنشینان هواپیمای ایران 140 و مصدوم شدن 6 نفر در این حادثه خبر داد.

: : مدیر مرکز کنترل هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از کشته شدن تمای سرنشینان هواپیمای ایران 140 و مصدوم شدن 6 نفر در این حادثه خبر داد.

مرتضی مرادی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان در خصوص آخرین جزئیات سقوط هواپیما در حوالی فرودگاه مهرآباد اظهار کرد:یک فروند هواپیمای مسافربری سپاهان که از مهرآباد به سمت طبس در حال پرواز بود در شمال فرودگاه مهرآباد سقوط کرد. متاسفانه این هواپیما 48 سرنشین داشت که تمامی مسافران آن کشته شدند.

مدیر مرکز کنترل هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: طبق اطلاعات بدست آمده این هواپیما مسافربری روی منازل مسکونی و خودروها سقوط نکرده بلکه در حین سقوط به دیوار غربی کارخانه شیشه برخورد و در بلوار مینا سقوط کرده است.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در این حادثه 5 تا 6 نفر در محل حادثه دچار مصدومیت شده بودند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

مدیر مرکز کنترل هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درخاتمه تصرح کرد: در حال حاضر 50 امداد رسان به همراه آتش نشانی، اورژانس در محل حضور دارند.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *