برق تمامی شهرهای سیل زده تا شب وصل می شود/بیشترین خسارت در قائم شهر

11:12 - 12 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۶۳۹۳
مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: تا اواخر امروز برق تمام شهرهای سیل زده به صورت کامل وصل می شود.
برق تمامی شهرهای سیل زده تا شب وصل می شود/بیشترین خسارت در قائم شهربه گزارش خبرنگار گروه جامعه ،احمدی در یک گفت و گوی تلویزیونی با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان استان مازندران اظهار داشت: بیشترین خسارت ها در شهرهای محمود آباد، آمل، بابل، نوشهر و قائم شهر و سوادکوه بوده است. البته در ساری نیز خسارات جزئی گزارش شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر بارش باران، تند بادی با سرعت 90 تا 110 کیلومتر این شهرها را در نوردید و باعث شکسته شدن شیشه ها، قطع برق و تخریب نمای ساختمان ها شد. الین در حالی است که سرعت طوفان در قائمشهر به 130 کیلومتر در ساعت رسیده و باعث شد شاهد بیشترین خسارت در این شهر باشیم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران تاکید کرد:در حال حاضر برق 50 درصد شهرهای سیل زده وصل شده است و تا پایان امروز برق به صورت کامل بار دیگر وصل می شود. همچنین با کمک هلال احمر در مناطقی که سیل باعث تخریب خانه ها شده است، اسکان اضطراری را انجام دادیم.

احمدی در پایان با بیان اینکه این سیل و طوفان خسارت جانی نداشت و تاکنون مصدومی هم گزارش نشده،از گردشگرانی که به این استان سفر می کنند خواست تا چند روز آینده و تداوم بارش ها در کنار رودخان ها و مسیل ها توقف نکنند.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *