نامه چمران به رئیس قوه قضائیه برای پیگیری فضا سازی رسانه ای در خصوص املاک نجومی

15:58 - 10 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۶۰۱۶
رئیس شورای شهر تهران در نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار رسیدگی با فضاسازی ها در فضای مجازی در خصوص دریافت املاک نجومی از سوی اعضای شورای شهر شد.
به گزارش گروه جامعه ، مهدی چمران امروز با ارسال نامه ای به آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه خواستار رسیدگی به ماجرای انتشار لیست املاک نجومی شهرداری در فضای مجازی و انتساب آن به شورای شهر شد.

در نامه رئیس شورای شهر تهران آمده است.

با عنایت به فضا سازی ایجاد شده در فضای مجازری علی اعضای شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری پیرامون املاک واگذار شده به تعاونی های مسکن و موضوعات حول آن و همچنین درخواست قریب به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر تهران نسبت به رسیدگی و جبران خسارت معنوی ایجاد شده و پیگیری خسارت به حیثیت معنوی اعضای شورا و نهاد شورای شهر، خواهشمند است دستور فرمائید با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت سرعت واکنش به این اتهامات که اعتماد مردم را خدشه دار می کند، پیگیری مقتضی صورت پذیرد.

پیشاپیش از بذل عنایت حضرت عالی سپاسگزارم
با تشکر فراوان
مهدی چمران- رئیس شورای اسلامی شهر تهران
نامه چمران به رئیس قوه قضائیه برای پیگیری فضا سازی رسانه ای در خصوص املاک نجومی
انتهای پیام/


سینا
|
-
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
0
آقای چمران حق این بود اول درخواست بررسی موضوع و در صورت تخلف در واگذاری ها، خواستار مجازات متخلفین می شدید و در صورت عدم تخلف، اعاده حیثیت همکاران خود را خواستار می شدید، اعاده اعتبار نظام نزد افکار عمومی مهمتر است.
محسني
|
-
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
0
اگر اعضاي شوراي شهر همانند آقاي چمران به تضييع حقوق شوراي شهر و شهرداري اعتقاد دارند همين حالا به اتفاق ديگر دوستان طرح تحقيق و تفحص از اين موضوع را امضاء نمايند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *