افزایش تلفات سیل و صاعقه در شمال کشور به 7نفر/خسارت بیش از 6میلیارد تومانی تاسیسات زیربنایی مازندران

8:38 - 13 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۵۷۱۸
بارندگی شدیدی که ازپنج شنبه هفته گذشته آغاز شد،باعث وقوع سیل و وارد آمدن خسارات به بعضی تأسیسات و جاده های شهری و روستایی شد، به طوری که تاکنون ساکنان برخی از نقاط، هنوز بدون آب و برق هستند.
به گزارش گروه جامعه ،بارندگی شدیدی که از پنج شنبه هفته گذشته آغاز شدباعث وقوع سیل و وارد آمدن خسارات به بعضی تأسیسات و جاده های شهری و روستایی شد، به طوری که تاکنون ساکنان برخی از نقاط شهرهای شمالی کشور، هنوز بدون آب و برق هستند.

بنا بر این گزارش تاکنون آب و برق 50 درصد از مناطق سیل زده وصل شده است.

همچنین بروز سیل در شمال استان سمنان به برخی واحد های مسکونی و تاسیسات روستایی خسارت زد. خسارت های وارده چند روز گذشته به گونه ای بود که معاون اول رئیس جمهور از استانداران مازندران و گلستان خواست به فوریت با بسیج امكانات به آسیب دیدگان كمك رسانی شود.

تکمیلی/10:45

قاسم شهابی، مدیرعامل برق مازندران از خسارت بیش از 6 میلیارد تومان سیل و توفان خبر داد و گفت: بحث خاموشی تعدادی از روستاها در آمل و بابل تا 5 بعد ازظهر رفع خواهد شد، اما برق روستاها و مشترکان قائمشهر که دچار خسارت شدند، تا 12 شب به طور کامل برقرا میشود.


تکمیلی/10:45

احمدی، مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران: 20 درصد قطعی برق مشترکان تا عصر امروز برطرف خواهد شد و مشکلات موجود در حوزه آب را نیز همزمان رفع می‌کنیم.

خسارت 6 میلیارد تومانی شبکه برق استان مازندران بر اثر طوفان/ وصل برق تمام مناطق تا پایان امروز

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مازنداران
در گفتگو با خبرنگار میزان گفت: 30 درصد از تجهیزات شبکه توزیع برق استان مازندران بر اثر طوفان آسیب دیده که این به معنای خسارت 6 میلیارد تومانی به شبکه است.

ارزیابی خسارات مازندران تا ظهر امروز

تکمیلی/ساعت 8:50

احمدی، مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران از ارزیابی خسارات مازندران تا ظهر امروز خبر داد و گفت: مشغول ارزیانی خسارات جهت گزارش به وزیر کشور برای طرح در هیئت دولت جهت جبران خسارات استان مازندران هستیم. تا ساعت 11 ظهر در شهرهای قائمشهر، بابل و آمل تمام قطعی های آب و برق وصل خواهد شد. 5 هزار متر مربع ایرانیت را امروز تحویل خسارت دیدگان جهت پوشش سقف های تخریب شده قرار خواهیم داد.

آسیب چندانی به زیر ساخت های استان گلستان وارد نشده است

تکمیلی/ساعت 8:50

مقدم، مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان با بیاان این مطلب که  به زیر ساخت های این استان آسیب چندانی نرسیده است، افزود: مشکل اصلی آبگرفتگی منازل در شهر گرگان بود که  بخش عمده ای از این منازل تحت بیمه حوادث هستند و افراد آسیب دیده به بیمه معرفی خواهند شد.

افزایش تلفات سیل شمال کشور به هفت نفر

ناصر چرخساز با اشاره به آخرین آمار امدادرسانی به سیل زدگان 5 استان کشور گفت: از روز گذشته شاهد وقوع سیل در 5  استان مازندران، گلستان،سمنان،اردبیل و آذربایجان شرقی هستیم. این در حالی است که 21 شهرستان شامل قائمشهر،سواد کوه،آمل،بابل،ساری،جویبار،نور،بابلسر،بندپی،بهشهر،نوشهر،کلاله،آق قلا،چالوس،بندرگز،کردکوی،مینو دشت،گرگان،پارس آباد،هریس و شهرود تحت تاثیر سیل قرار داشتند.

افزایش تلفات سیل شمال کشور به 7نفر/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *