سواری اپيروس با 208 کيلومتر سرعت توقیف شد

16:15 - 07 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۴۷۹۷
رئيس پليس راه استان آذربایجان غربی از توقيف يک دستگاه سواري اپيروس كه با سرعت غيرمجاز 208 کيلومتر در محور ماکو - بازرگان در حركت بود خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ عباس فرمانی گفت: روز گذشته تیم كنترل سرعت پاسگاه پلیس راه ماکو، حین كنترل خودروهای عبوری در محور ترانزیتی "ماکو - بازرگان" یک دستگاه سواری اپیروس كه با سرعت غیرمجاز 208 كیلومتر در حال حركت بود را مشاهده و بلافاصله آن را توقیف كردند.
 
وی با اشاره به اینکه برخورد با تخلفات حادثه ساز خط قرمز پلیس راه است، گفت: به علت ارتكاب تخلفات حادثه ساز " تجاوز از سرعت و سبقت غیرمجاز " خودروی مذكور توقیف و 15 نمره منفی در سوابق گواهینامه راننده خاطی ثبت و پس از اعمال قانون خودرو روانه پاركینگ شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه سرعت مطمئنه لازمه ایمنی جاده ها است و نباید برای زودتر رسیدن به مقصد، حوادث جبران ناپذیر را رقم زد، خاطرنشان كرد: هدف پلیس از اعمال قانون این است تا رانندگان با توجه بیشتر به قوانین و مقررات سهم خود را در تامین امنیت جاده ها ایفا کرده و با رعایت قوانین الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *