تمهيدات پليس گلستان برای مسافران در ماه پايانی تعطيلات تابستانی

12:51 - 07 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۴۶۵۶
رئيس پليس پيشگيری گلستان گفت: با استقرار ايستگاه‌های متعدد پليس در مناطق گردشگری، چتر امنيتی بسيار خوبی براي مسافران فراهم شده است.
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ حسين ميری خندان با اشاره به آغاز ماه پاياني تابستان امسال و موج جديد سفرهاي تابستانه و حضور مردم در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگري، گفت: تمهيدات لازم براي برقراري امنيت مطلوب در اين مناطق انديشيده شده است.
 
وي با اشاره به شرايط خاص اقليمي و وجود جاذبه‌هاي متنوع گردشگري در سطح استان، تصريح كرد: جاده‌هاي گلستان يكي از پرترددترين جاده‌هاي كشور است.
 
اين مقام انتظامي، پيشگيري از وقوع ناهنجاریهاي اجتماعي به ويژه مظاهر علني فساد، بدپوششي و آلودگي صوتي را از مصاديق ناهنجاریهاي اخلاقي عنوان كرد و گفت: رسالت پليس، برخورد با هنجارشكنان و ايجاد امنيت مطلوب در جامعه است.
 
وي تصريح كرد: افزايش ضريب امنيتي و ارتقاء احساس امنيت در بين مردم، از مهم‌ترين اهدافي است كه پليس درصدد تحقق آن مي باشد.
 
سرهنگ ميریخندان ادامه داد: با استقرار ايستگاه‌هاي متعدد پليس در مناطق گردشگري، چتر امنيتي بسيار خوبي براي مسافران فراهم شده است.
 
وي، توجه به نكات ايمني و عمل به توصيه‌هاي انتظامي را از انتظارات پليس از مردم دانست و خاطرنشان كرد: ارتباط مردم با پليس در نظام مقدس جمهوري اسلامي ارتباطي دو‌سويه و قابل اعتماد است.
 
رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي گلستان با هشدار به هنجارشكنان و افرادي كه به هر نحو بخواهند امنيت مسافران را در اين مناطق دچار اخلال كنند، تاكيد كرد: با خودروها و موتور‌سيكلت‌هايي كه با ايجاد صداهاي ناهنجار، براي مسافران ايجاد مزاحمت كنند برابر قانون برخورد و وسيله نقليه آن‌ها به پاركينگ منتقل خواهد شد.
 
وي با اشاره به تعامل و هماهنگیهاي صورت‌گرفته با ساير ادارات و نهادهاي شركت كننده در اجراي طرح تابستانه، اضافه كرد: تعامل و همكاري سازمان‌هاي دخيل در اجراي اين طرح، رضايتمندي مسافران را به همراه خواهد داشت.
 
سرهنگ ميری خندان در پايان ضمن تاكيد بر استمرار همكاري هرچه بيشتر مردم با پليس در تامين امنيت در سطح جامعه، خاطرنشان كرد: تعامل هرچه بيشتر مردم با پليس علاوه بر ارتقاء امنيت در جامعه، موجب دلسرد شدن مجرمان از ارتكاب جرم خواهد شد.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *