2 برابر شدن مراجعان به مراكز معاینه فنی نسبت به سال گذشته

7:57 - 08 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۴۶۵۳
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از دو برابر شدن آمار مراجعه به مراكز معاینه فنی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: آمار مراجعه رانندگان تاكسی برای اخذ معاینه فنی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٢٥ درصد رشد داشته است.
2 برابر شدن مراجعان به مراكز معاینه فنی نسبت به سال گذشتهبه گزارش گروه جامعه ، نواب حسینی منش با اشاره به افزایش چشمگیر مراجعه شهروندان به مراكز معاینه فنی گفت: از زمان ابلاغ طرح كاهش توسط وزارت كشور و اظهارات معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران، میزان مراجعان به مراكز معاینه فنی رشد صد در صدی داشته است.

وی افزود: در روز چهارشنبه حدود 4 هزار نفر مراجعه كننده داشتیم كه این آمار در مقایسه با سال گذشته از افزایش دو برابری مراجعان به مراكز معاینه فنی حكایت می كند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به افزایش ظرفیت و شیفت كاری اضافه در مراكز معاینه فنی در روزهای پایانی تابستان گفت: با توجه به افزایش مراجعان از تمام ظرفیت مراكز معاینه فنی استفاده شده است.

حسینی منش با تاكید بر خدمات مراكز معاینه فنی در روزهای اخیر گفت: به دلیل كثرت مراجعان شیفت كاری نیروهای مراكز معاینه فنی افزایش پیدا كرد .

وی افزود: در روزهای پنجشنبه زمان شیفت كاری تا بعد از ظهر افزایش و روز جمعه نیز ٤ مركز شمال شهر و پر درخواست، پذیرای مردم بودند.

حسینی منش با تاكید بر اینكه این روند تا آخر شهریور ماه ادامه خواهد یافت، گفت: تمامی خودروهایی كه از قبل از سال ٩٠ ساخته شده اند موظف به دریافت برگه معاینه فنی هستند و شهروندان تا ٢٥ روز آتی فرصت دارند به مراكز معاینه فنی مراجعه كنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *